• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 14:53:10 följande:
    Tyvärr, det finns inga sådana händelser att skylla på. Sen behöver du inte tro att jag ansetts som urusel i sängen för att jag inte gillar sex tvärtom; jag vet exakt vad man kan göra och har gjort det också. Men jag tycker inte att det är roligt eller spännande eller värt besväret.
    Med den inställningen är det nog en omöjlighet att vara bra i sängen.
    Helt otroligt att din kille vill leva med någon som ser på sex som du gör. 
  • Anonym
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 14:55:54 följande:
    Så en handling du utför är det viktigaste? Du avstår från någon du älskar?  
    Men jag skulle nog inte kunna älska den som tycker att jag är äcklig.
  • Chazz Michael Michaels
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 14:55:54 följande:
    Så en handling du utför är det viktigaste? Du avstår från någon du älskar?  
    Jag skulle ha väldigt svårt att älska någon som försökte kontrollera mig på det sättet. Faktum är att det nog skulle vara rent omöjligt.
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • Anonym (onani-blä)

Anonym skrev 2012-02-06 14:56:26 följande:
    Nej, kära du. Man måste inte gilla sex. Jag klagar på att du dömmer dem som gör det.
    När gjorde jag det? Var skrev jag att andra inte får gilla sex? Var har jag dömt någon?
  • Anonym (onani-blä)
    Anonym skrev 2012-02-06 14:57:00 följande:
    Men jag skulle nog inte kunna älska den som tycker att jag är äcklig.
    Men frågan var om du var kär i någon. Inte om du kunde bli kär i någon.
  • Anonym (onani-blä)
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-02-06 14:57:12 följande:
    Jag skulle ha väldigt svårt att älska någon som försökte kontrollera mig på det sättet. Faktum är att det nog skulle vara rent omöjligt.

Kontrollera? Man kan inte hjälpa om man tänder av eller äcklas av något.
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 14:59:01 följande:
    Men frågan var om du var kär i någon. Inte om du kunde bli kär i någon.
    Skulle min man börja säga att jag är äcklig om jag onanerar och försöka kontrollera min sexualitet på det sättet, ja då skulle jag inte kunna fortsätta älska honom. Och då har vi varit tillsammans i snart 13 år.
    Hur kan man älska någon som beter sig på det sättet? 
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-06 15:00:34 följande:
    Skulle min man börja säga att jag är äcklig om jag onanerar och försöka kontrollera min sexualitet på det sättet, ja då skulle jag inte kunna fortsätta älska honom. Och då har vi varit tillsammans i snart 13 år.
    Det är inte för att kontrollera någons sexualitet man känner så, vännen.
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-06 15:00:34 följande:
    Beter sig HUR? Vad tror du jag gör?
  • Caramella
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 14:54:13 följande:
    Åter måste man gilla sex?

Varför är det inte sunt att inte gilla sex?
    Man behöver inte gilla sex, men det du skriver låter inte sunt. Du verkar tro att allt med sex har med lögner, svek o missbruk att göra. det låter som du inte ser nån njutning med det eller nått intimt o faktist vackert. sex e inte stoppa in den o spruta bara, det kan vara nått väldigt intimt o fint mellan två människor....Men på dig åter det som att sex e djävulens sätt att korrumpera oss människor....Inte sunt!!!
Svar på tråden Den jäveln runkade!