• pricken74

Dansa med vargar 2

Opps kom på att jag inte skrivit nånting i den nya tråden
    fy skäms...men har haft lite annat för mig.
    Men hursomhelst så vill jag kika in och tala om att jag är så himla glad bara
    kram och lycka till alla med era magar.
    Amadea det börjar närma sig..spännande

FP: är läget lungt för er nu?

kram kram

• pricken74

Godmorgon världen! ja kallt kan man verkligen säga..sitter med en tunn stickad tröja och fleccejacka på det, strumpor och fleccesockor kallt här i norrland(pajala)

Java

• pricken74

Ser att ni saknat mig. Här har varit fullt hus hela helgen! fredags var p:s syster med familj här och sov kvar, sen på lördagen blev det fyrhjulings race på isen, senare på dagen åkte jag och albin på julgransplundring hos hans mormor sen blev han kvar där och jag och p åkte på bio Narnia..suveränt bra tyckte jag. hämtade albin efteråt och sen igår var det fyrhjulingsrace igen, pulkåkning och lite skridskå. Så därför har jag inte haft tid med er.
    Sen har ännu ett framsteg gjorts i albins liv. Han har lärt sig KRYPA!! så duktig..ibland gör han även kissande hunden..

FP: skönt med lite sd.
    Amadea hur går det för dig..känner du ingenting?

• pricken74

skridskå!!! japp så heter det tydligen här i pajala..

• pricken74

Hej fiaflopp. Hur är det med dig annars?
    Kul med syskon barn..jag bara älskar min syster barn oxå.

• pricken74

FP: ja jag är egentligen livrädd att vara på isen..men här i våran vik är den 20 cm så då vågar jag gå på den och även ta med albin i pulkan..fast med flytvästen på.
    Ja nu är han inte alls där man la honom,,nyss fick jag hämta honom under fotpallen där han låg och grina och slog huvet i.

iors. usch va jobbigt med myrkrypen..jag hade oxå så.Det är hemskt..kunde inte sitta still. Usch och fy.

• pricken74

Säger detsamma. Semla och smågodis..slurp.
    Ja varför är jag så fet. kort och tjock.
    hmm
    Grisen; busig pojke du har!

• pricken74

Alla tankar till amadea!!
    Och givetvis zeke och fp dem kanske är inne oxå..jisses så spännande detta är..

Pirr pirr

• pricken74

Emm. Albin sover väldigt oregelbundet oxå. Men det där är så olika från barn til barn endel behöver inte sova så mycket på dagarna. A sover rätt mycket fortfarande och kan sova hela natten ändå. Förutom att han vaknar vid 3 och käkar och somnar om igen.
    Ja nu är det mycket som händer för honom, kul att se hur han kämpar och koncentrerar sig på sina armar och ben.

• pricken74

FP: nähä du är hemma. Jag har oxå lämnat mitt nummer till amadea..men av egen erfarenhet så var det inte det första jag gjorde att sms..dessutom låg min mob i bilen och vi fick ingen telefon på rummet förens vid 8.. fråga iors..när jag ringde..hon fattade inget förresten.. kommer aldrig glömma det telefonsamtalet...
    Annars?Inga känningar?

Svar på tråden Dansa med vargar 2