• pricken74

Dansa med vargar 2

FP; låter alldeles lagom, flytta bokhylla det låter däremot inget för en gravid. vi ska ta det lungt idag. A åker runt i sin gå stol, jag sitter här och knattrar..ut och gå är inte att tänka på för det är snorhalt på vägen urusla på att sanda..myckte trist. känner att jag behöver röra på mig.

• pricken74

FP: måste tänka..vet inte om jag mådde illa. Men vet att jag fick mensvärkar 6 DAGAR innna han är född.illamående kan säkert ha att göra med att det är på G,,för när allt väl satt igång på bb och så så spydde jag konstant..började spy redan på måndagen han är född torsdag. Har säkert att göra med att det trycker på nedåt och smärtan av värkarna.Spekulationer iofs men så var det för mig.

• pricken74

Hello babes..

VAd ska ni göra idag då java?
    Har du klarat dig från vinterkräksjukan helt otroligt isf.

• pricken74

Vi ska oxå vara hemma. Ska jobba imorrn så idag är en mysdag..har ju ångest varje gång. I morrn är extra jobb utöver det vanliga. Hinner ju inte med nått annat än lönerna när jag är där två dagar imånaden och det finns mycket papper att sortera in och annat tråk.

• pricken74

Tack FP,,,nu ska jag byta blöja..java skulle byta bajs..undrar med vem? !

• pricken74

Zeke; miniprickar...*skrattar*
    Tack gullet.

• pricken74
    prickikorv nyhet...haha,,ni är bara för roliga med era kommentarer den ena bättre än den andra.

Emm, förstår ditt problem...hur gammal är hon nu? A skrek oxå när jag la honom ner. Fast i vagnen somnar han direkt..efter han var 5 månader provade jag 5mm ( som många är motståndare till) men man får ta lite lätt på det. Skriker hon hysterisk får ta upp henne. Vill inte heller att a ska somna av flaskan. Nu gör han inte det längre.Men skriker fortfarande en stund när jag lägger ner honom vaken i sin säng. Men då går jag in buffar på honom, stoppar i nappen men säger inget. Efter en stund somnar han.
    Har hon nån gosefilt eller djur? a har en elefant som han leker med en stund innan han somnar. Se till att hon är riktigt trött och mätt när du lägger ner henne.
  • pricken74

Tyvärr måste kila,,a är trött och så ska han få lite gröt innan han sussar. Kram på er.

Tack för alla gratulationer...love u all

• pricken74

Tack Lajsa...skönt att du inte flög av

Håller med java..5mm funkar kanon. Prova emm..fast inte före 5månader.Sen är det bra om du läst på ordenligt om den innan. Finns massor av trådar här att läsa..(fast många är emot den metoden oxå) sen finns det massor på internet att läsa oxå.
    Lycka till
    Ska lägga ut en bild på albin när han kör sin första bil.. en merca slk.

Svar på tråden Dansa med vargar 2