• pricken74

Dansa med vargar 2

Ss; ok då förstår jag, va tråkigt att det ska behöva vara så.

Java; hoppas hugo mår bättre idag.

• pricken74
    Godmorgon!
    Här har det varit väldigt lungt ser jag.
    Var det bra i sälen amadea?Såg nånstans att du satt och lapade sol i 6 h??!!
    Då ser du ut som en pepparkaka nu då?
  • pricken74

OK!! tyckte inte du var så blek, men efter en vinter så har man ju ingen grund direkt.
    Om magen växer..det kan man lungt säga..ska lägga in kort snart, men inte idag för jag sitter på jobbet..men man kan tro jag sk aha i juli.

• pricken74

Nej jag är inte säker på att det "bara" är en. Jag ska på ett "litet" ul på torsdag faktiskt. Fick den riktiga tiden så sent så eftersom jag ska på en läkartid på torsdag skrev hon att hon skulle göra ul oxå, men då kollar hon säkert bara om den lever och mår bra.Mäter kanske inget och att det är en .
    Vi får se.

• pricken74

Det kanske blir vul för jag behövde inte fylla blåsan. Kan det vara därför tror du.?

• pricken74

Jag menar att hon ska göra vul inte ul att det är därför jag inte ska vara kissnödig. Jag tror inte att det är två, som du säger man blir större med nr2 och dessutom så tätt. Sen blev jag stor fort med albin oxå.

• pricken74

Nej vi får se.
    Nu ska jag jobba lite..fast jag är online hela tiden..

• pricken74

Ss är du mig du menar när du skrev gråa prickar jag känner mig ganska grå iallafall.
    Men jag gissar att du menar online offline prickarna.

Jo det har varit lite dött på sidan..men många har ju annat för sig, är det inte blöjbyte, ammning, matning av annat slag, jobb, bröllopsplanering så är det nått annat.Hoppas att så är fallet iallafall.

• pricken74

Ja det blir ju lite tråkigt när man för en gång skull är inne rätt mycket och då är det helt tomt här.

• pricken74

Hehe,,nähä du!! min karl är helt omöjlig att få till altaret..även om jag som dem flesta andra tjejer skulle vilja gifta mig. Jag menade ff.

Svar på tråden Dansa med vargar 2