• pricken74

Dansa med vargar 2

Hej  amadea! kul med träff.

Jag ska träffa en mammagrupp på onsdag, men det är på bvc en tandhygienist kommer dit och vad hon ska prata om det får vi se. Sen ska a vägas och mätas.
    Vi försöker träffas 1 gång i månaden.Jag skulle kunna träffas oftare men dem andra verkar nöjda med 1 gång.
    Får åka på öppna förskolan istället dem har ett bra i min stad där dem sjunger och så kan mammorna fika
    så albin blir lite van med andra barn och inte går fram som en bulldozer

• pricken74

Ja man ska vara försiktig. Enl java så går det bra med vattenlöslig färg. inte oljebaserat. Men jag ska kolla med bm för säkerhets skull.
    Den vi valt är vattenlöslig.

• pricken74
    Nu hänger ja här ändå...men det blir ju lite dyrt.
    Nu ska jag faktiskt gå för en stund,,jag loggar ut ordentligt. ska kolla vad kylen har att erbjuda till lunch. börjar redan bli hungrig.
  • pricken74

Bra inställning iors..när det är kallt och ruskigt ute behöver man inte ha dåligt samvete över att sitta inne.
    Läsa bok hinns inte med tyvärr.Däremot så måste jag gå och köpa harry potters senaste film. Kommer vara gräsänkling på fredag så då blir det harry potter, amadeas goda mat och sen lite kaktus cider och jordnötsringar *slurp*

• pricken74
    Java..
    Låter som att du behöver en mysbrall dag efter gårdagens bravad med ff och grisen.

Lekte kultingarna och hugo? han behövde inte dra båda på sin rygg? det är nog bara albin som åker snålskjuts på hugo.
  • pricken74

Oki! ja du flänger ju rätt mycket du.

JAg ska ta en smörgås och te nu. så länge

• pricken74

Så då blev den en hel ny mundering för dig då amadea?

albin spyr inte längre men däremot snor och dregel är vanligt förekommande.Går jag bara hemma får kläderna hänga med minst två dagar...jisses man sliter inte ut kläderna man tvättar sönder dem.

nu blev han ledsen när han inte fick pilla på huvudströmbrytaren till datorn. Han har redan lyckats stänga av datorn så en gång.

• pricken74

jo iors jag har några sådana men pratar inte med dem så mycket i telefon längre. Jag är fär det först ingen telefonmänniska. Dem kanske har märkt det.

• pricken74

godmorgon tråden! va??? är jag först in här.
    Vad har alla för sig som är så viktigt.
    Amadea; sitter du med husläkaren i telefonen?
    vi har förresten katt..vad händer om du hälsar på här då??? blir du toksjuk eller kan du ta nån medicin först?

Eller får vi ta det på sommaren och "bara" sitta på bryggan??

Igår klättra albin upp på diskmaskinsluckan!! Tog 2 sek..sen satt han och plocka med alla skitiga verktyg

• pricken74

Godmorgon! Vad är det för strul på jobbet skalman?

Grisen jag trodde din nya bild var en kaffetermos först sen när du skrev att du var coool tänkte jag,,jo det är du irl..men vad menar du egentligen då såg jag vad bilden föreställde...först tänkte jag..ja jättecool not!!!

Svar på tråden Dansa med vargar 2