• pricken74

Dansa med vargar 2

Grisen, sover du mycket på sida?(ja när du sover alltså ) jag domnade i mina händer och armar förut och min massagetant sa att det blir så när man sover mycket på sida. Jag kunde inte ligga på mage när jag ammade pga mina jättemeloner som läckte hela tiden.Så nu är jag van vid sidoläget.

• pricken74

Jag håller med verkligen en skitdag att stänga ner fl..som sagt din mobil kommer pipa hela dagen lajsa..
    Din med betty

• pricken74

Nu ska jag nog gå och fira min son lite..

• pricken74

Grisen; jag bölade oxå till cityakuten,,men det var ju så sorgligt.

Zeke; man vänjer sig att ha dem i sängen, fast jag minns att albin inte låg bredvid utan skulle gärna ligga PÅ mamma och när man sen vaknade hade man gamnacke och var alldeles svettig...men sååå mysigt.

• pricken74

Fyyy lajsa!! Jag blev ju alldeles kallsvettig av nervositet.
    Hoppas du får komma innan helgen.

LL: jobbigt med flytt,,eller kul?! jag flyttade oxå gravid och tyckte det var jobbigt med allt bärande..sen fick jag nästan panik när det aldrig blev nån ordning..helst av allt skulle jag bara vilja knäppa med fingrarna och så stod allt på sin plats,,men trolla det är det bara dr.....som kan med sitt trollspö. men det ordnade sig till slut.

Hur mår du annars LL?
    Växer och bökar bebisen runt mycket?
    känner du dig lika vacker som vanligt ?

• pricken74

ior; jag hade sammandragningar redan i v.24 tror jag. När jag gick längre sträckor, bar nått tungt eller ansträngde mig lite extra så drog magen ihop sig. jobbigt men man vande sig. Livmodern övar.

• pricken74

ior; Tittade i min gravkalender, V,19 började mina sammandragninga och dem fick jag utan ansträngning. Livmodern som kramar om bebisen har jag skrivit

• pricken74

Men usch då!!! går det inte över tycker jag du ska ringa gynakuten..

• pricken74

Jo det är det säkert. Har du ingen värmdedyna eller nått?Eller ta ett varmt bad eller varm dusch.Det brukar hjälpa mot SD

Svar på tråden Dansa med vargar 2