Dansa med vargar 2
VA gulligt av dem förresten och fråga hur det går för er.
VA gulligt av dem förresten och fråga hur det går för er.
Lunch dax här snart.. kram så länge
Kul iors! men jag vill se nu..ta kort på dig själv via spegeln eller nått..har du självutlösare på kameran. Gör så!! men skynda dig
jag åker hem om 20 min.shit höll på att skriva ditt namn...men hann ändra i sista sekund...*phu*
jag väntar...och väntar....och väntar..
Har sett!! bort med dig nu
jättefin blev du!! har du färgat oxå?
Nej nu go´vänner nu drar jag hemåt, till min pigge son och sjuke karl..(feber)och karlar som är sjuka är inte att tas med,,dem är ju för sjutton döende.
!!
Java; albin har inte heller bara skrikit förutom en natt då han bara skrek och skrek..blev lugnare när jag gick med honom och han fick alvedon...det var då jag fick nässpray av dig,,han var förkyld och bvc tanten trodde det kunde vara öronen.
Det är typiskt symtom att dem bara skriker då. Tar sig för öronen,,tryck på dem gör det ont,,kanske det är öroninflammation.
Iors: nu är jag här en stund.
Grisen; fy va läskigt med Victors hand,,vad rädd man blir när sånt händer. hur är dne idag?
Hej allihopa! Nu är albin sjuk, feber hostar och snörvlar...så taskig tajming...men det kan man ju inte rå för.
hoppas alla andra mår bra,..
Amadea; är ni magsjuka?
eller var det vargen..
måste dra sjuklingen vaknade nu.
Kram
kommer och går du?
Har du besök av far din fortfarande...ska han fixa varmvattnet?
Ja nu är ff online oxå..tyckte det var konstigt att DU inte var här.
Vad var det för texte`?
JAVA!! här säger du att du ska rocka igång trååden men VART är du???
Nej nu måste jag kila!! det är ju inge drag här iallafall.
på er min godingar
Va gott med bröst mjölk
Amadea hur gick det för dig på tåget? var det ett bra eller dåligt tåg? fick du plats med vagnen?
håller med trist med din vän grisen.