• pricken74

Dansa med vargar 2

VA gulligt av dem förresten och fråga hur det går för er.

• pricken74

Lunch dax här snart.. kram så länge

• pricken74

Kul iors! men jag vill se nu..ta kort på dig själv via spegeln eller nått..har du självutlösare på kameran. Gör så!! men skynda dig jag åker hem om 20 min.shit höll på att skriva ditt namn...men hann ändra i sista sekund...*phu*

• pricken74

jag väntar...och väntar....och väntar..

• pricken74

Har sett!! bort med dig nu

jättefin blev du!! har du färgat oxå?

• pricken74
    18..önskar jag hade så där tjockt och fint hår spar jag till långt blir det mest en risbuske..
  • pricken74

Nej nu go´vänner nu drar jag hemåt, till min pigge son och sjuke karl..(feber)och karlar som är sjuka är inte att tas med,,dem är ju för sjutton döende. !!

• pricken74
    Hinner inte läsa tillbaka allt!

Java: tack för ditt råd. Vi har sagt så att vi ska lösa ut henne till halva tax värdet, vi ska ta ner en besikt.man detta för att värdera huste innan och efter rustning eftersom det vi rustar för ska inte hon tjäna på .Detta ifall vi säljer i framtiden och hon då ska ha MERA pengar. EFtersom vi har sjötomt kommer marknads värdet bli mycket mer än taxvärdet och iom att jag går hemma går inte ekvationen ihop sig. vi kan prata mer om detta irl. Jag är jätteglad för dina råd. Absolut. Men det är sååå mycket runt om kring som är struligt.
    Jag hatar detta..

Nu måste jag göra mig redo för dagens aktiviteter. Ska till mvc idag och innan det ska jag åka och lämna albin hos sin mormor och hinna gå och shoppa nått snyggt till mig själv innan eller efter.
    Har fått sambon kort

Vill även passa på att berätta att albin tagit sina första stapplande steg..men jag räknar det inte som att han går för han föredrar fortfarande livet på alla fyra..men står han och man säger till han att komma släpper han och GÅR till mamma..sen kan han även vända sig stående.. snacka om att mamma och pappa blev stolta igår.
  • pricken74
    Orkar inte läsa alla inlägg,,har grönj--ligt ont i huvet..
    Men ditt inlägg är intressant grisen,,vi har haft barnvakt flera gånger åt albin,,före 3 års ålder ingen barnvakt?? VARFÖR??? tror det bara är svårare för både förälder och barn att lämna så sent om jag får säga mitt.
    Sen finns det inget jobbigare än hönsmammor eller pappor..som att vara överbeskyddande tex..det gör ju att barnet till slut grinar för ingenting..
    Vill bara tillägga att albin inte går helt och hållet ,,han kryper helst fortfarande,,men att han har gått flera steg utan stöd. Så det dröjer nog inte så länge förens han är modig nog att föredra det tvåbenta livet istället för fyrbenta
    Var till mvc igår fick se vårt lilla liv,,men det var inte det stora ul så jag fick ingen bra titt men att hjärtat slår och det rörde sig såg jag och det är huvudsaken.
    Moderkakan ligger  i framvägg.Sen trodde hon att jag ligger lite senare än vad jag tror..Hmmm så jag gissar att jag kommer få i okt..
  • pricken74

Java; albin har inte heller bara skrikit förutom en natt då han bara skrek och skrek..blev lugnare när jag gick med honom och han fick alvedon...det var då jag fick nässpray av dig,,han var förkyld och bvc tanten trodde det kunde vara öronen.
    Det är typiskt symtom att dem bara skriker då. Tar sig för öronen,,tryck på dem gör det ont,,kanske det är öroninflammation.

Iors: nu är jag här en stund.

Grisen; fy va läskigt med Victors hand,,vad rädd man blir när sånt händer. hur är dne idag?

• pricken74

Hej allihopa! Nu är albin sjuk, feber hostar och snörvlar...så taskig tajming...men det kan man ju inte rå för.

hoppas alla andra mår bra,..
    Amadea; är ni magsjuka?

eller var det vargen..

måste dra sjuklingen vaknade nu.

Kram

• pricken74
    Jag är här en stund java!!!  och grisen är online oxå.
    kom tillbaka
  • pricken74

kommer och går du?
    Har du besök av far din fortfarande...ska han fixa varmvattnet?

• pricken74

Ja nu är ff online oxå..tyckte det var konstigt att DU inte var här.
    Vad var det för texte`?

• pricken74

JAVA!! här säger du att du ska rocka igång trååden men VART är du???

• pricken74

Nej nu måste jag kila!! det är ju inge drag här iallafall.
    på er min godingar

• pricken74

Va gott med bröst mjölk
    Amadea hur gick det för dig på tåget? var det ett bra eller dåligt tåg? fick du plats med vagnen?
    håller med trist med din vän grisen.

Svar på tråden Dansa med vargar 2