• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Fiaflopp

Dom kommer i morgon och det ska bli så skoj,vi ska åka fyrhjuling och gocart på Lördag....SÅ skoj att få vara barnslig,hehe

• Fröken positiv

Zeke blir såååå avis! Han skulle gärna följa med om ni inte bodde så herrans långt bort. Visst är det kul att bli som barn på nytt. Det är ju bra att ha med sig några ungar att "skylla" på.

Nu är det frukost- och duschdags. Ha en härlig dag, gumman!

• svartaskalman

Ingen har knipit placeringen än......

• Fiaflopp

Haha,ja det var synd att vi bor i FEL stad...
    Visst är det kul att ha någon att skylla lite på,jag ääälskar att åka pulka och såndär stjärtlapp också haha

Smaklig måltid,och ta det lugnt med skottningen!

• Majblomma12

God morgon.
    Orolig åsna titatr in och kramar om er alla. Tycker inte Pyret rör sig längre, några dagar nu har rörelserna varit svaga, idag känner jag ingenting. Ångest.

• svartaskalman

Grattis till Iors!
    Massage i massor till bästa Åsnan.
    Hoppas Pyret sänder en hälsning snart.
    Kramar om dig!

• Majblomma12

Tack, jag känner mig redan lite lugnare, tack vare dig och en annan FL-kompis som skrev samma sak som du.

Kan ni fatta hur man kan nojja upp sig så fullständigt... Undrar hur många grå hår jag komme rha fått innan detta är klart.

• svartaskalman

Men det är väl så en bra mamma fungerar???
    Oroar sig alltid för att ens barn mår bra. Det är en mammas rättighet har jag alltid fått höra.

• Java

Godmorgon alle leute

Ior: buffa till magen, så att pyret rör sig. Det gjorde jag ofta! (Men h*n var ju Tyson för bara någon dag sedan.)

Pyret förresten?? är det inte druvan längre?? eller byter du namn efter storleken? vad blir det då i mån 8 el 9? Medicinbollen

• Majblomma12

Druvan funkade inte. Jag la ner det för länge sen, java. Pyret har det avrit sen säkert 12 v. tillbaka.

Jag buffar men inget händer...

Svar på tråden Dansa med vargar 2