• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Fiaflopp

1 Mars på Arenan i Sthlm,längtar redan!

• Fröken positiv

Jag var också ett mycket kräset barn. Det tycker jag är ett barns rättighet!

FF: Vad är det för ett band? Är totalt borta vad det gäller konserter. Kan jag gissa på någon form av hårdrock?

Ior: Klok som alltid. Jag oroar mig säkert i onödan.

• Majblomma12

Nej då, FP, vi ororar oss alla. Skrev just till mannen din att mitt coola jag förbytts till en nojjig lipsill!

• Fiaflopp

Japp,det är hårdrock men ett band som man hör vad de sjunger...jag avskyr skrik och gap-musik...

• Majblomma12

Jag tycker det är värre med gruturala grottmän som bara slår på sina instrument och där allt går i en enda tonartt. Typ trash och metal. Usch!

• Fiaflopp

Hua,jag håller med dig...inget vidare!
    Men melodiös hårdrock är bra..

• Fröken positiv

Ior: Ja även sensibla kvinnor som normalt står med båda fötterna djupt förankrade i den västgötska myllan kan förvandlas till små grinande våp.

FF: Det hör inte till vanligheterna. Jag gillar nog mer softrockare som Bon Jovi. Det är grejer det!!

Nu ska jag stryka och diska innan det är dags för lunch.
    Ha en härlig dag!

• Fiaflopp

Ok,jag gillar inte Bon Jovi men smaken är olika.
    NU äntligen har P vaknat så jag får åka och handla fiskpinnar *s*
    Sköt om er så hoppas jag att vi hörs snart igen!

• Majblomma12

Floppan, jag och sambon är lyriska över introt till Fredrik Lindströms nya språkserie: Phenomena!

• Java

hej sötnosar

Har varit och låtit tvätta bilen nu på fm, annars är det en dag utan större aktiviteter. Helgen blir god mat och vin, men vinet får nog vänta till i morgonkväll. Blir så seg på babysimmet i morgonbitti annars

puss

Svar på tråden Dansa med vargar 2