• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Java

Lajsa: ....men är du säker på att det inte var du??

Grisen: ja, dessa förkylningar håller i sig!! attans vad sega dom är!!

Zeke: Gaaahhhh Nyfiken!! vad sa dom på BB??? Oj, nu blir jag pirro!! Tänk om liten har kommit och ni är 3 nu??

• Zeke sur

Nej nej nej!!!
    Inget litet på G!!

Allt såg bra ut.
    Inget vatten som gått utan bara "vanlig" flytning.

Tappen har börjat mjuka uppsig men är minst 2 cm så läkaren trodde det kunde dröjja ett tag till!!

• Java

skönt att höra att allt var bra ... vi får hålla oss till tåls då ca en vecka till, om man skall tro BM alltså.

Love och tankar till Vargen, FP och Liten

• Lajsa

Java: Måste gör dig besviken... det var inte jag
    Visst e jag crazy Lajsa men inte f*n skulle jag gå kissa på en kyrkogård och torka mig med ett sidenband fr en krans i röva
    Det finns gränser

Jissös här trodde jag att FP låg på bb men icke det.

• Hstintan

Åh, Lajsa du är för härlig

skönt att fnissa lite framför skärmen.

är helt slut: volleyboll i två timmar med 3 man i varje lag. Men skoj är det! Kanske ska kolla om nackamassagen är kvar hos SS. Den skulle jag behöva.

FP & Zeke: Det gäller alltså att vänta lite till innan vi får se den glada vargungen

Ha det gott, imorgon är en annan härlig dag

• Lajsa

Hej Histintan!
    Long time ago? Läget med favvo trollet?
    Volley vad kul vi brukar ordna beach volley (stavning enl Fia ) varje sommar och då har man ont i kroppen dagen efter men himla roligt... givet vis så släcker jag törsten med bacardi breeses

• Betty2

Tittar oxå in och säger hej när jag för en gångs skull är online samtidigt som Stintan! (och Zeke oxå ser jag )

Men det blir bara denna snabba hälsningen för nu är det dags att äta och sova...
    Kram på er allihop!

• Hstintan

Här var man inne en kort sväng och kollade bostadsannonser och så missade man er

får ses en annan dag

sov sött

• Fiaflopp

Tjohej,jag var flörst idag,ingen mer vaken?

Svar på tråden Dansa med vargar 2