• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Majblomma12

Åhhh, jag blev supersugen på vin nu, Java...
    Ska gå till systemet och köpa en liten pava åt guben, för att överraska honom. Är jag inte en snäll tant, så säg?

Jag ska dra ut J på barnprylsjakt i morgon. Barnens hus och Babyland. Det är på tiden att vi börjar titta i alla fall.

• Java

ja, köp vin till J. då blir han glad! Förstår att du blir frestad!!....jag vet hur torrt det kan vara med alkofritt till fredags- och lördagsmys! Det går inte att jämföra med en pava riktigt vin

Skall ni kolla på ngt speciellt på barnbutikerna? Barnvagn eller? Söt body du köpt!!

• Majblomma12

Ja, jag vill kolla vagn, skötbord och säng. Reka, liksom. Har jag sagt att din vagn finns på den ena butiken, nu?

• Java

jo, du sa det! kanon, så kan du visa maken irl!

H är galen nu, vill inte vara själv. han gråter och räcker upp armarna och vill komma upp i famnen. Måste springa lite emellan. är tillbaka om en stund!

• Majblomma12

Pussa på lillskrutten från mig!

• Amadea

Hej!
    Tittar bara snabbt in nu & berättar att vi är hemma alla 3 nu.
    Allt har gått bra & alla mår bra förutom lite sömn & lite småkrämpor hos mamma

Lilltjejen har namn redan & jag kommer skriva in det i min Dagbok så vi fortsätter att hålla lit låg profil

Nu måste jag vila lite för jag har fått en nattuggla som sover hela dagen & är vaken hela natten.

• Amadea

Om det är någon som inte kan kolla i min DB hör av er.
    Mina vänner ska klart få veta

• pricken74

Hej amadea! åhh jag vill vet namn måste rusa in til dig direkt.

Hej iors

• Fröken positiv

Amadea: Vad roligt att se den lilla nyckelpigan igen.
    Ska som Pricken rusa in!

• Majblomma12

Så har jag hängt här hela dagen och vad händer - när jag går till affären så dyker Pricken in.

Svar på tråden Dansa med vargar 2