• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Grisen81

Amadea: vad skönt det låter att hon sover så mycket!!! själv hade jag ingen tid nör jag fick barnen.. inte nu heller för den delen...

• svartaskalman

Sova! Vad är det?

Hej alla goa fina människor!
    på er för att ni är så snälla och peppar mig så här på slutspurten. Ni är så underbara
    I morgon är det dax. Känner jag mig själv rätt så vaknar jag väl kl2 på natten och tycker att det är dax å testa
    Hursom rapport kommer så snart jag kan.

Hoppas ni alla får en underbar vecka allesammans!

Ss

• pricken74

HAHA!!FF: jag skrattar, " är det snett är det inte mitt fel" *asg* vilken unge..

Amadea; ang din förlossning lät det inte som en dröm. Ingen är ju den andra lik och skulle jag veta att jag får en likadan förlossning som med albin så skulle jag självklart begära planerat snitt. För akut snitt är nog det värsta och när jag dessutom legat så länge innan och spytt och haft mig men jag är mycket tacksam att det finns och att albin mådde bra hela tiden det är ju huvudsaken att allting slutade gott, men det tog flera månader faktiskt att ens tänka på att föda igen..men nu ser jag ju vad man får!! va tänk att få två små söta bebisar ingen tackar väl nej till det...det får göra hur ont och var hur jobbigt som helst.
    Jag menar inte att min förlossning var värst absolut inte,,men denna behöver inte alls bli så. Att bli klippt låter inte så himla kul faktiskt..Det är nog ingens dröm.

Ska ni komma hit på kollo förresten..trevligt!

Java; har n somnat nu igen?

• pricken74

Lajsa! Grattis!! Kul att du fick två tillbaka vilken överraskning.
    Lycka till!

• Betty2

SS: Jag håller tummarna stenhårt och hoppas du har väldigt roliga nyheter till oss i morgon!

• Java

Godmorgon
    Nu sover min lilla skatt en liten stund till. Maken är vaken och är på jobbet!!

Stackarn, han kommer hem fredagar och är dödstrött, så blir jag förbannad på honom när han somnar. Men jag vill ju ha honom hos mig!!! inte sovandes i sin säng!! Vi har ju nästan ingen ensam-tid, så jag värderar den så oerhört högt!!....klart man blir lite sne då han somnar från den då!!

Annars har helgen varit bra! Men jag är trött på kyla och snö. Säger som ior, vill ha vår, vill ha vår, vill ha vår!!

Svar på tråden Dansa med vargar 2