• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Majblomma12

Alltid spara innan man trycker på sända... (men hur ofta kommer man ihåg det?)

Om du märker att det segar efter att du postat, kan du markera texten och spara då, så kan du göra nytt förösk om FL bråkar.

• Lajsa

ja jag vet men det är som du skriver...hur ofta kommer man i håg det

• Lajsa

Ior e bara lite nyfiken när misstänkte du att du var gravid? Kände du det på dig el var du helt säker på -. Har suttit och läst mina tidigare anteckningar då jag var gravid.

• Majblomma12

Jag vet inte. Min chef frågade mig på onsdagen, 13 dagar efter ET, hur jag kände mig. "Jag vet inte" svarade jag. "Bra" sa hon, "då har det blivit den här gången". "Va?" svarade jag. "Jo" sa hon, "de andra gångerna har du sagt att du känner din kropp och att det varit kört". Jag satt tyst. För hon hade ju rätt.

Jag vågade väl inte hoppas, men på något vis så visste jag. När jag gick in och testade så kände jag mig lugn, på något sätt.

• Lajsa

Jag hade en pirrande känsla kan inte beskriva det kände det på mig på nåt vis men vågade inte hoppas för mycket. Längtar så till testdagen är så pirrig nu när det är två st där inna och slåss om plats

Svar på tråden Dansa med vargar 2