• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Java

SS: å vad jag skall hålla tummarna för morgondagen!!

Hepp, hepp, hepp, hepp

• Java

Glömde ju säga att Hugo lärt sig krypa!!! ....så nu får man springa efter och vakta här hemma.

Än så länge kör han sin sax-stil. Ena benet fram och andra bak. Men det dröjer nog inte länge innan han är på alla fyra, och kör den klassiska stilen

• Fröken positiv

God morgon i snöyran!
    Jag vill inte ha vår riktigt än. Gillar faktiskt vintern när det är snö!
    Här händer det inte mycket men förvärkarna kom tillbaka inatt efter att ha varit borta några dagar.
    Sitter och samlar mod för att ta mig ut. Måste till Försäkringskassan idag.

Hur är det h9os Java? Tänka att Hugo redan kryper

• Amadea

Hello!!
    Första stunden nu när jag & J är solo hemma.
    Make jobbar förmiddag

• Fröken positiv

Hej Vännen!
    Var precis inne hos dig.

Ska ge mig iväg ner på stan innan jag totalt snöar inne. Tror inte att FK tar hänsyn till sådana saker.
    Hoppas att vi ses senare!

• Amadea

FP: Nu i efterhand så har jag tänk på att - Tänk om mitt vatten gått någon annanstans.
    Jag rände ju runt en del innan. Skulle t.ex ner till BM samma dag på stan.
    Tänk om man varit på stan när det började .....

• Java

Hellå Girls....här har man suttit i timmar och väntat på livstecken från er. Så komer ni hit precis då H vaknade!!

Vinter är vackert, men det är nästan för kallt för de små med -15 grader. Svårt att klä dom. Och Hugo blir galen då man gör en kokong av honom. Han kan ju inte röra sig då. Bara att få på honom vantarna är knepigt. Men jag förstår honom, då kan han ju inte greppa något! Så han tycker nog att hans mamma är dum.

Amadea: visst är det lite spännande att vara solo. N jbbade också halvdagar de första 10 dagarna (hemmifrån). Men det var ok tyckte jag.

Jo, det är så kul att han kan ta sig fram. Han är verkligen värd det. Han har kämpar så de sista dagarna. Så äntligen har han fått lön för mödan. Men man inser nu hur svårt det är att hänga med. Vips så har han hittat något som han inte skall ha.

Nu leker han med ett trosskydd ....spännande....och bredvid ligger alla hans dyra leksaker

• Amadea

Lägg det på minnet Java. Det är sånt som han gärna vill minnas i framtiden

• Amadea

Lägg det på minnet Java. Det är sånt som han gärna vill minnas i framtiden

Svar på tråden Dansa med vargar 2