• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Lajsa

G jag läste C tar tillbaka det jag skrev.'
    jissös är det bara bröst man ser då man ser på dig Amadea

• Lajsa

Nä u ska lajsa logga ut för nu ska jag åka och shoppa då jag äntligen har hittat mitt visa kort Skulle åka och shoppa i dag efter jobbet men upptäckte att mitt visa var borta så jag ringde min man och önskade att han hade det i sin plånbok MEN det hade han inte.
    Tur att min man har koll han tom vet vad jag hade för kläder sist vi var och shoppade så jag hade lagt kortet i en annan jackficka så nu är jag så glad då jag kan SHOPPA igen
    Kan ju inte ligga efter FP som shoppar loss
    Ha en bra dag!

• Fröken positiv

*Pust, stånk och stön*
    Åter i hemmet efter att ha halkat omkring nere på stan. Det var jobbigt.
    Träffade en jättetrevlig tjej på FK, visste inte att de fanns. Inte för att jag har några förbomar men... ?-) Har bara hört otrevligheter om FK, blev positivt överraskad.

Lajsa: Här är det perfekt väder för promenad. Några få minus och ett lätt snöfall. Det jobbiga är bara att det inte är skottat, inte så bra för en höggravid kvinna. Hm ett alldeles utmärkt själ till att stanna inne alltså.
    Kanske ska baka lite, då blir Zeke glad när han kommer hem.
    Hur mår Sunshine och Moonshine? Glöm inte att mata dem med ostbågar!

• Amadea

Ja det är bara ett par bröst nu sedan jättemagen är bort

Nu ska jag sova middag

• Grisen81

Amadea: jag blir mer och mer chockad hur bra du verkar ha det..vilken snäll flicka du fått!!!!

Jag satte in två bilder på pojkarna för en stund....

• Lajsa

Wow vad kul
    Nu e jag här Åsnan men jag måste gö lite nytta först innan jag spanar in den nya sidan.
    ses sen!

• Majblomma12

Lajsa, du måste gå in under "inställningar" och ange vilka delar av ditt krypin du vill att folk ska kunna gå in i. Allt som du tidigare valt att bara visa för oss vänner förblir dolt, jag har testat, så du kan lugnt klicka i för dagbok och gästbok.

Svar på tråden Dansa med vargar 2