• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Fiaflopp
    Nähää för jag och Linnea ska baka tilsammans och kladda ner HELA köket har jag lovat...hihi
  • Liten Leo

Jasså, vill inte 14-åringen också baka bullar?
    Kanske han hellre spelar data/TVspel?

• Amadea
    Ja då förstår jag
    Som jag sagt till dig tidgare FF, min systerdotter är nu 13.5 & går på Högstadiet
    Lillkillen är ju 6 Men han börjar bli stor han oxå

Det börjar bli annorlunda att umgås med dem när det blir så stora dvs tonåringar
  • Fiaflopp
    hehe han ville ju inte det tyvärr,sitter hellre och flörtar med tjejjer på msn *hua*
  • Liten Leo

data/tvspel... ja, nu verkar jag mossig!
    klart att han är mer intresserad av tjejer...

• Fiaflopp
    FörvånadFörvånad JA han byter tjejjer som kalsonger....urs på pojken haha
  • Amadea

LL: Glömde säga att brösten däremot är inte mindre Kanske tom större Fot i munnnen

Min systerdotter snackar inte mycket killar, hon älskar hästar & rider, spelar basket & älskar att åka slalom. Är tokig i Sagan om Ringen (förälskad i Viggo M. Kyss

• Liten Leo

Amadea, Oj, nu blir jag förvirrad... Vet inte vad jag ska göra i denna BH-historia... Köpa en till nu, köpa en till sen... Orkar man gå ut första tiden över huvud taget??

Svar på tråden Dansa med vargar 2