• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Fiaflopp
    FK kan ju ta ett tag tyvärr..urs urs!!
  • Amadea

Nope LL, det kom inget alls ur min bröst innan J var född!!
    Men nu har jag inlägg.

• Liten Leo

Hmm, konstigt att det kan vara så olika. Vid två tillfällen har det även runnit ur dem. Ja, ja, tuttarna har väl inte fattat att Simba inte kommit ut ännu...

• Amadea
    Jo amningsbh kostar... jag vet.
    Köpte ett par innan förlossningen.
    Hoppas att jag ska kunna ha dem ett tag.
    Men då hade jag dem längst ut på spännena & nu är jag redan på längst in.
     Har alltså sedan hon föddes minskat flera cm i omkrets runt bröstet. Om jag minskar mer blir bh:arna för stora Förvånad Måste då köpa flerFundersam

FF: sitter du bara och väntar på att kl ska bli 14:30 Skrattande

Jag håller på att försöka plocka lite här hemma så det ser fint ut!!
  • Amadea

Men det verkar ganska vanlig att brösten läcker innan bebisen kommit.

Ja Plustjänsten kostar.
    Jag tog 1 år för 198:-
    Går man & fikar på stan gör man ju av med nästa 100:- Förvånad
    så då känns inte 198.- så farligt

• Liten Leo

Aha, så du rekomenderar du att jag nöjer mig med den enda jag har och köper fler sedan? Den sitter längst ut på spännena nu.

Ja jag tror att FF sitter och stirrar på klockan

• Amadea

Ja jag gör nog det om du tror att du klarar dig på 1.  
    Det har gått 3 veckor för mig i dag sedan hon kom & jag har då alltså minskat ca 3cm.
    Köpte tom förlängare på Lindex innan för de satt så himla tajt (köpte typ i v. 37 & i v.40 satt de tajtare ändå = i stort sett för liten..) 

• Amadea

FF: har du inte haft storbak innan de kommer? Så du kan vara en riktig saft & bullmoster

• Fiaflopp
    Mitt lilla hjärtegryn och hennes allt för stora brorsa..hua han har blivbit 14 år och jag som vill att han ska vara 6 fortfarande...hihi
    Lilltrollet är 6 år
Svar på tråden Dansa med vargar 2