• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Fiaflopp

Åh gud så du tar mina tankar och känslor i minnen eller tangenterna
    så sant så sant du har,det är inte dem som har en massa lån och så på barn som inte blir till och för att inte tala om känslorna varenda månad!
    Ska vi ha råd? Ska vi orka? ska det ännu en gång misslyckas...

• Fiaflopp

VAd är minnen? MUNNEN ska jag givetvis skriva haha

• Liten Leo

Ja, hur mycket orkar man som människa?
    Samtidigt kan jag känna att även om jag är glad att tiden på klinikerna är förbi så skulle jag inte vilja he den ogjord, jag har lärt känna mig själv och omgivningen på ett helt nytt sätt. Även om det gjort ont ibland.

• Fiaflopp

JA visst,så sant så!
    JAg vill heller inte at det ska vara ogjort då vi kommit varandra enormt mycket närmare och verkligen kännt att vi älskar varandra,det har gjort oss mycket samtidigt som det är och har varit mycket jobbigt så vill man vara utan det? NEJ!

• Liten Leo

Ja, jag minns att jag sa till min man vid ett tillfälle "det finns ingen i världen jag hellre skulle vara barnlös med än just dig"

Han har verkligen burit mig genom livet. Det är han och jag.

Oj nu blev jag lite sentimental så här på nattkröken. Lätt att bli det när man är ensam...

• Fiaflopp

Hihi,ganska mysigt att bli sentimental i bland...

• Majblomma12

Kunde inte hålla mig! Oskyldig

Det blir inte roligare än man gör sig!
  • Majblomma12

Förlåt! Ledsen Jag läste inte er konversation, ville bara testa en bild i PLUS och den här lilla dressen köpte jag idag.

Nu känner jag mig som värsta klumparslet! Generad

• Java

ser att åsnan blivit PLUS medlem

Ja, den är jättesöt!! Hugo har samma, en i vit och en ljusblå. Den ena köpte hans pappa och den andra fick vi i present!!

Nej nu skall jag stupa i säng.....zzzzz.

Natti världen, som vargen brukar säga.

• Majblomma12

Nattis, natti!

Svar på tråden Dansa med vargar 2