• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Java

trängselskatt ...jag dör *asg* ...men det är då enkel resa du menar stintan!! Jag är en riktig NEJ-sägare vad gäller den skatten....annars brukar jag tillhöra JA-kategorin

• Hstintan

Java!!! Ja, det vore skoj. Ett hyperlångt utvik så man får scrolla så fingrarna stumnar

• Liten Leo
    Stintan, du känner mig!

Nja, för att vara exakt så kostade den 28:-
    Ni minns väl min vånda över kräftpriset i mitt grannskap?

Ja, jag tar din inbjudan och ska sänka mig till sunknivå om en vecka
  • Hstintan

Fick betala M:s avgift idag "Jag vill betala sån här trängselskatt" sa jag på Pressbyrån och då började folk skratta Men vad sjutton säger man då? OBS, har ej körkort.

MMM, blåbärssoppa. Det var länge sen. Vill ha!!

• Majblomma12

Jag kan aldrig ge fan i nyheter. Hopplös. Tycker det är så roligt att hålla på med bilder också, och när gamla FL försvinner kan jag blocka alla utom er och lägga upp bilder på semestrar och Pyret och kanske t o m en på badpojken, LL.

Det blir inte roligare än man gör sig!
  • Liten Leo

Jag är JA för skatten (den enda i Sverige?) Men det är ju för att jag bor mitt i smeten. Egoist som jag är.

Java, absolut en bild på dig vore toppen! Tror då att gubben min skulle knycka den och ha den som skärmsläckare på PCn

• Hstintan

gjorde DN:s kunskapstest: fick bara 5 av 7 Missade filmfrågan och förtagsfrågan).

Nu ska jag se om jag kan lösa en sudoku

• Liten Leo

Ååååå... badpojken... nu börjar vi prata allvar här! Mumma!! Vill denna gång ha en bild utan badbyxor. *dregel*

• Hstintan

mmm, badpojken Det var en snygg en

Har ni sett Lactal-reklamen på tv4? Så naturligt hon pratar Blir lite distraherad nu när vi äntligen har två teve-apparater. Så nu behöver vi aldrig ses

Nä, men skönt i OS-tider. Är inte lika fanatisk som M.

Svar på tråden Dansa med vargar 2