• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Amadea

Nu har jag lyckat duscha i dag. Man får vara lycklig för det lilla
    Skoj att köpa grav.tidningar Lajsa. Jga har spart mina & lagt dem i samma låda som mina mammakläder.
    Fy så det snöar nu
    Men det är 0 C nu här. Så om vi har tur blir det + & alla snö slaskar bort. Eller lite regn kasnke
    Ingen FP hemma än??
  • Lajsa

Måste testa om jag gjort rätt nu.... mycket nytt med den nya versonen

Ensam är stark med varandra är vi starkare
  • Amadea

huva vilken slappis mage man har nu som hänger över byxkanten, ingen vacker syn Ledsen
    Undrar om man kommer bli av med den eller om den är här för att stanna Gråter

• Lajsa

Ja det är inte lätt med magar.
    Amadea du skulle se mig nuFörvånad
    magen är som en ballong och jag är ju kraftig innan men nu är den jätte stor och gasigFlört
    Får inte på mig mina jeansGråter

Ensam är stark med varandra är vi starkare
  • Grisen81

Amadea: då ska du se min magge!!!oj oj oj!!!! helt löst skinn som hänger...

• Amadea

Ja fy men nu ska ju din bara växa så det så
    Min däremot....hemska för den är så himla slapp oxå så den liksom ligger slappt ovanför jeanskanten Förvånad Hur snyggt är det??

Jaja förhoppningsvis blir man av med den!!

Ska du shoppa i dag Lajsa??
    VAD??

• Grisen81

du får träna amadea, men har du löst skinn är det bara att hoppas på att det drar ihop sig med tiden..
    hur söker man trådar med nya beta? kan man ju inte?

Svar på tråden Dansa med vargar 2