• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Liten Leo

Haha Grisen! Hur går det med dina små "husdjur"? Du matar väl dem ordentligt? Loppcirkus snart?

• Grisen81

såklart!!!! finns gott om käk i stian!!!

• Liten Leo

Jaaaa!! Heja Anja! Äntligen!! Och Curlingtjejerna till final och guld i längdskidor. Vilken dag! Måste vara Sveriges bästa OS genom tiderna!?

• Betty2

Ja vad härligt! Äntligen fick hon sitt guld!

Snacka om att jag blir påverkad av allt progesteron jag tar nu, lipade lika mkt för Anjas skull (av glädje) som jag gjorde i går när jag såg det där embryo-foster-bebis-programmet - när barnet äntligen var fött. Antar att man kan bli sån av progesteron? (Annars brukar jag bli det precis innan mens (pms) men det är nog fortfarande för tidigt för tanten att komma.) Gaserna har jag nog oxå märkt faktiskt, även om jag inte har lika svullen mage som Lajsa. (Det kanske har mer effekt när det är riktigt "graviditetsprogesteron" än det jag tar i vaginalgel... )

• isop

Bettan: Och dig & Lajsa ska jag på Depeche med på söndag HJÄLP!!!! Gasmask kanske .-D

• Liten Leo

Säg inte det Betty, säg inte det... Mer sådant vill jag höra från din sida, då bådar det gott!

Jag var glad över att vi hade balkong, behöver jag säga mer...?

• isop

LL: Ja det lär behövas för du hör ju vilket sällskap jag ska ha.

• Betty2
    Så illa är det nog inte än tror jag. Fast vem vet, mannen flydde ju från lägenheten direkt efter FET och har inte kommit hem än.

Nu skall jag i väg, ha en härlig kväll!
Svar på tråden Dansa med vargar 2