• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Liten Leo

Alltså, vilka lårmuskler Anja har!! Hon kn nog knäcka en cocosnöt mellan knäna!

• isop

Si si hola espanola Bettan ( bra spanska va )

• Liten Leo

Ja, den spanskan var nog med lokal brytning
    Jag hade iofs 5:a i spanska men kan idag bara fråga "vad som är dyrast, kläderna eller maten?" och när har man nytta av det??

• isop

Vi hade funderinagr på att gå en spanskakurs när tankarna fortfarande mest snurrade runt Colombia men det rann ut i sanden av naturliga skäl. Tror inte Folkuniversiteten har kurser i amhariska

• Liten Leo
    Nja, kanske svårt att få ihop en hyfsad grupp på 12 pers i just det språket... Ni får väl gå en kurs där ni lär er dreja eller spela teater istället
  • isop
    Dreja kan jag och teater kommer min darling aldrig att gå med på, han är ju en tyst norrlänning Men nu har jag hittat lite språkkurser i amarinja på div. bibliotek som man kan låna hem så jag ska nog ge det ett försök. Ensam på min kammare
  • Liten Leo
    Låter lovande men svårt.

Nu ska jag laga lite middag till mig och gubben.

See you!

• Hstintan

Hej gosar!

Välkommen hem vargfamiljen!

SS: nog för att Dalarna är fint, men LL har fel om juvelen eller vad det var för ädelsten hon pratade om... det är ju Hälsingland. Såklart!!! Ni såg väl i Svenskan idag att det är på förslag att Hälsinglands gårdar blir klassat som världsarv!!!!! *myser stolt*

Maffian i Götet: vilken upplevelse ni kommer att ha tillsammans. Snacka om att täcka in alla sinnen på en och samma kväll Ni får inte glömma att krama varandra (en varsin från mig med )

LL: hur är det med abstinensen?

Amadea: du har ju iaf något att skylla på. En annan har en sån där extra påse som hänger över kanten ändå

Pandy: Det är förbjudet att mata djuren!!

Och nu ska Stintan sova ... för imorgon måste jag åka hemifrån redan kl 7 Hur ska det gå?

Gnatt!

• Zeke sur

Natti natti världen!!!

Just nu får M kvällsmat och sedan blir det premiär i min gamla vagga (renoverad för summan av en ny)

• Lajsa

God morgon världen... kör en VargenSkrattande

Är så nyfiken på lilla M vill se han NU!!!

Ensam är stark med varandra är vi starkare
Svar på tråden Dansa med vargar 2