• C h a r m a

Big brother 2012

Här samlas vi som följer Big brother 2012. Vi skriver öppet om programmet och dess deltagare. Respektera varandras tycke och åsikter om allt gällande tv programmet. Välkomna

• Svar på tråden Big brother 2012
  • Haffsorkestern

Gissa vilka som blir nominerade.

Jag gissar på Jessica och Hanna J. 

• Fashionista1

Hanna J är det den långa? Hon e ju sjukt tråkig, men gissar på att gubbkåta därute kommer att rösta kvar henne för att se mer nakenhet i rutan

• Haffsorkestern
    Fashionista1 skrev 2012-03-01 18:29:30 följande:
    Hanna J är det den långa? Hon e ju sjukt tråkig, men gissar på att gubbkåta därute kommer att rösta kvar henne för att se mer nakenhet i rutan
    Ja det är hon, men det är ju inte de gubbkåta där ute som nominerar. :)
  • Fashionista1
    Haffsorkestern skrev 2012-03-01 18:31:01 följande:
    Ja det är hon, men det är ju inte de gubbkåta där ute som nominerar. :)
    Nä det är väl sant hehehe men jag gissar på att enda anledningen till att hon är kvar är just för nakenheten och inget annat. Nog finns det dom som uppskattar en tutte här och där....
  • En struts
    Jenna Dark skrev 2012-03-01 15:41:44 följande:
    Tenny, fattar inte heller grejen med honom. en gammal man som ser ut som am antroposof i sitt vågiga hår och kommunistbrillor som taffsar på brudarna utan att få smaka på lavetgen, haha.
    Ha, ha. . Jo, han är nog lite antroposofig när du säger det.
    Och taffsig också. Man skulle få ta i honom i tång om man var i närheten. Hans Scheike liksom. Men han verkar ganska trevlig ändå.
  • Haffsorkestern

Hoppas Jessica eller Sipan åker.

• Cajza85

Haha gött! Underbart att ni uppdaterar nu när man sitter jobbet o inte kan titta . Tack snälla

• Haffsorkestern
    lollisen skrev 2012-03-01 19:13:45 följande:
    Jag hoppas att Sipan ryker! Sån tönt verkligen...
    Sant, men Jessica är värre.
Svar på tråden Big brother 2012