• C h a r m a

Big brother 2012

Här samlas vi som följer Big brother 2012. Vi skriver öppet om programmet och dess deltagare. Respektera varandras tycke och åsikter om allt gällande tv programmet. Välkomna

• Svar på tråden Big brother 2012
  • En struts

Hur som helst är det ett vinnande koncept att inte släppa till för lätt om man ska få en mer varaktig relation tror jag. Det har det ju varit för de par som funnit varandra.

Vilket lyxigt straff Sipan fick. Vill också lära mig cykla enhjuling.

• sannao75
    popcornplaya skrev 2012-03-01 23:38:14 följande:
    Sara och Martin fann ju varann :)
    Är dom fortfarande tillsammans, nån som vet??
  • frulundin.jl

Ramlade in på denna underbara sida av en slump och dagen har Jag tillbringat med att läsa (nästan) alla tidigare inlägg.

Tack alla för smarriga uppdateringar och fortsätt, vill ha mer!!!

Har inte 24/7, tänkte skaffa men behöver inte det nu när Jag har er <3

Btw hoppas Sipan ryker, jessica behövs för att röra om EXTRA i huset!

• frulundin.jl

Btw hoppas Sipan ryker tål inte jessicas eviga tuggande men hon kryddar huset lite extra ;)

• sannao75

Hoppas att Hanna W åker för hon är så självsäker att hon kommer vinna.

• piluttadig

Är det bara jag som tycker att Amandus påminner lite om Martin från förra säsongen? Jag har för mig att både Martin och Amandus presenterade sig som världens snyggingar. Jag trodde att Martin skulle vara en riktig player som älskade sig själv mest av allt och inte brydde sig om någon annan.. samma sak trodde jag om Amandus men jag har tydligen haft fel om båda två (vad jag märkt), lite roligt ändå hehe

• piluttadig
    sannao75 skrev 2012-03-01 23:46:36 följande:
    Hoppas att Hanna W åker för hon är så självsäker att hon kommer vinna.
    Jag har helt ärligt kvar Jessica än Hanna W, vill bara spy när jag ser Hanna W och hör hennes dumma kommentarer..  Nog för att Jessica alltid ska prata så jäkla mycket och är irriterande på sitt sätt.. men nej, Hanna W är fan värre.. just för att hon SPELAR.
  • LandersZ

Snälla, ut med Jessica. Jag tåler inte hennes överartikulerande och bladder!

Hannah W stör mig inte så mycket som Jessica men blir ju inte ledsen om hon får lämna huset.   

Svar på tråden Big brother 2012