• C h a r m a

Big brother 2012

Här samlas vi som följer Big brother 2012. Vi skriver öppet om programmet och dess deltagare. Respektera varandras tycke och åsikter om allt gällande tv programmet. Välkomna

• Svar på tråden Big brother 2012
  • Jenna Dark

Popclrnplaya: nej, ingen kurs i det, men jag ser nu att jag borde tagit en kurs i stavning, haha...du får ta tråden och inlägget för vad det är, ren underhållning! Jag tror att alla här kan hålla med mig om att själva syftet med bb och även denna tråd, är att vi ska tycka och irritera oss på deltagarna. jag har inget emot vare sig antoposofren eller jo-E personligen, jag liksom älskar att skratta åt såna som dem! tyvärr är jag helt ensam om att titta och tycka om bb i mitt umgänge så det blir lätt att jsg uttrycker mig frispråkigt om deltagarna. men koppla av nu allihop och va nu inte så överspända och pk, vi ska ju skratta och ha kul här i tråden....

hejja antoposofren!

karma is a bitch if you are....
  • popcornplaya

Men att kalla någon för mongo bl.a. Går du runt och kallar folk för neger också?

Nä annars får man tycka vad man vill om deltagarna. Jag tycker tenny kan va skön men lite slemmig. Joe gillade jag i början men nu tycker jag bara han är patetisk....

• Utropstecknet

Jag hoppas att Sipan åker. Han är trevlig mot de han gillar men riktigt spydig mot de han inte gillar. Ändå hade jag hellre sett Tenny eller Lars ryka.

• Nicke

Av de tre som är nominerade nu så hoppas jag på att Jessica ryker. Jag är så trött på att höra henne.

• En till mamma

Sitter här och funderarlite på hur jag tycker det ska gå på söndag.

Jessika, jag är riktigt trött på hennes förbannade tjat hela dagarna. Byter kameravinkel så fort de filmar henne. Men tror ändå att hon kan bli bättre och att det är roligt att de andra gnäller på henne.

Hanna W trycker faktist att hon är rolig. Ganska så knäpp men underhållande

Sipan, bara avskyr jag. En riktigt bortskämd gnällig, liten skit unge. Såhonom får dom gärna plocka ut precis nu.          

• Bragdoll

Jag hoppas Sipan åker, men jag röstar inte så jag ska väl egentligen inte säga något om han får vara kvar heller.. Men jag tycker han är sååå förbannat TRÅKIG! 
    Nästa gång hoppas jag på Jessica.
    Hanna verkar fullständigt lost, men är sjukt underhållande. 

• piluttadig

Jag hoppas nog att Sipan åker.. Gillar varken Jessica eller Hanna men utan dem skulle det inte bli nå irritationer i huset hehe

• piluttadig

Blir det ingen fest ikväll? Brukar väl vara torsdagar och söndagar? Hoppas inte gårdagensfest var istället för idag....

• NannaLi

Skulle tro att det inte är fest pga gårdagen..

Det snabbaste sättet för en förälder att tilldra sig ett barns uppmärksamhet är att sätta sig ner och se ut att ha det bekvämt.
  • finskaflikkan

Jag hoppas fjortis wannabe yo bre shu län Sipan drar hem!!! TÅL INTE hans sätt att vara eller hans iriiterande jävla skit språk! Hellre Jessica i 2veckor til då!

Svar på tråden Big brother 2012