• C h a r m a

Big brother 2012

Här samlas vi som följer Big brother 2012. Vi skriver öppet om programmet och dess deltagare. Respektera varandras tycke och åsikter om allt gällande tv programmet. Välkomna

• Svar på tråden Big brother 2012
  • piluttadig

Jessica är på tresiffrigt (sexpartners), hur fan är det möjligt? Alla måste varit döva i alla fall..

• LiamsMamma

Jessica ska fan ut! Att hon hellre är i BB huset än med sitt lilla barn tycker jag visar vilken hjärtlös människa hon är! Sen är det otroligt jobbigt att både se och höra hennes jävla babblande!!!!!!!!

• LandersZ
    piluttadig skrev 2012-03-02 00:24:45 följande:
    Jessica är på tresiffrigt (sexpartners), hur fan är det möjligt? Alla måste varit döva i alla fall..

Hahahaha!
  • Topcom

Men ååååh dö jessica dööö! Så jävla jobbig och sjukt ful människa

• isolande

Jag hatar verkligen oxå Jesiicas översittarstil, hon ska typ visa alla hur man ska göra saker (typ hångla!!!)eller berätta hur saker och ting är. Jag hade blivit tokig av 5 min i samma hus som henne, UT!

Däremot var ju Marcello och Annicas lilla drama igår så cute! Jag tycker Marcello verkar genuint intresserad, och låter Annica spela lite dramaqueen. Hoppas det blir nåt Hjärta  

• spunge
    sannao75 skrev 2012-03-01 23:43:28 följande:
    Är dom fortfarande tillsammans, nån som vet??

Dom bor ihop i Saras lght i Malmö.
    det hade vart en vanlig dag om vi inte hade slagit vad om vem som kunde visa arslet för flest dagisbarn
  • isolande
    spunge skrev 2012-03-02 09:21:16 följande:

Dom bor ihop i Saras lght i Malmö.
    Var rätt otippat, trodde bara Sara lekte med honom förra året. Men kul att det funkar!
  • Neiti

Vilken tid är det väckning för sömntutorna???

Svar på tråden Big brother 2012