Big brother 2012

Här samlas vi som följer Big brother 2012. Vi skriver öppet om programmet och dess deltagare. Respektera varandras tycke och åsikter om allt gällande tv programmet. Välkomna ![]()

Här samlas vi som följer Big brother 2012. Vi skriver öppet om programmet och dess deltagare. Respektera varandras tycke och åsikter om allt gällande tv programmet. Välkomna ![]()
Jessica är på tresiffrigt (sexpartners), hur fan är det möjligt? Alla måste varit döva i alla fall..
Jessica ska fan ut! Att hon hellre är i BB huset än med sitt lilla barn tycker jag visar vilken hjärtlös människa hon är! Sen är det otroligt jobbigt att både se och höra hennes jävla babblande!!!!!!!!
Men ååååh dö jessica dööö! Så jävla jobbig och sjukt ful människa
Jag hatar verkligen oxå Jesiicas översittarstil, hon ska typ visa alla hur man ska göra saker (typ hångla!!!)eller berätta hur saker och ting är. Jag hade blivit tokig av 5 min i samma hus som henne, UT!
Däremot var ju Marcello och Annicas lilla drama igår så cute! Jag tycker Marcello verkar genuint intresserad, och låter Annica spela lite dramaqueen. Hoppas det blir nåt
Vilken tid är det väckning för sömntutorna???