• C h a r m a

Big brother 2012

Här samlas vi som följer Big brother 2012. Vi skriver öppet om programmet och dess deltagare. Respektera varandras tycke och åsikter om allt gällande tv programmet. Välkomna

• Svar på tråden Big brother 2012
  • Topcom
    Primmeling skrev 2012-03-02 09:57:48 följande:
    Hur vet ni att jessika är på tresiffrigt?
    Blä, vem vill ligga med henne?;(
  • isolande
    Pillemajsan skrev 2012-03-02 11:20:27 följande:
    Har det hänt nåt mellan Annica och Marcel efter festen?

undrar jag med!
  • kickan89
    piluttadig skrev 2012-03-02 00:24:45 följande:
    Jessica är på tresiffrigt (sexpartners), hur fan är det möjligt? Alla måste varit döva i alla fall..
    HAHAHA!

Fy faan, jag gillar inte heller Jessica. Så jäkla jobbig. Och som några skrev så fattar jag inte hur hon kan satsa på att vara borta ifrån sin ettåring i tre månader, om hon skulle bli kvar så länge så skulle det ju vara ett helt annat barn när hon kommer ut :/
    Men värst av allt HON HAR SAMMA NAMN SOM JAG! :( Haha 
  • Milia08

Liven bryter var tredje sekund för mig och hela rutan blir grön, är det så för någon annan också?

• Lacey
    Milia08 skrev 2012-03-02 16:45:23 följande:
    Liven bryter var tredje sekund för mig och hela rutan blir grön, är det så för någon annan också?
    För mig så och för alla andra på chatten, bblive har tekniska problem
  • soffliggaren

Tenny ser ut som en snubbe från Hipp Hipp.  Två bröder i Helsingborg som bor i ett hus. Hårdrock och flaggor på väggarna. Brorsan skulle hjälpa han och fixa en dejt.

Ville inget med detta men undrar om någon vet vilken HippHipp jag menar. Det är längesen.

Svar på tråden Big brother 2012