• Anonym

Stånd under dans

Vad anser ni om killar som får stånd när dom dansar med er

Vi utgår i från att det är en okänd kille. 

• Svar på tråden Stånd under dans
  • Anonym (Creepy)
    Ckillen skrev 2012-02-29 10:57:13 följande:
    Ja men märka och känna på det är två olika saker. Jag har ingenstans skrivit att någon ska känna på det aktivt. Men märka det kan man göra med synen. Vid en nära dans så visst så kan man känna det om det skulle hända. Men då är det väl bara som tjej att säga att man önskar sluta dansa då om man inte tål det. Är väl inget konstigt med det. För det kan till och med vara så att man får ett stånd utan att själv ens märka eller tänka på det som kille. Men att bli upprörd över en sån naturlig sak och skälla på killen för det då det är en helt naturlig reaktion som mycket väl kan vara helt ofrivillig. Sånt beteende hör inte hemma år 2012.

Undviker du mina frågor för att de är för svåra att svara på? Det du just skrev har du redan skrivit i annan form ca. 6-7 gånger. Följderna av att du får stånd är bara tjejens ansvar? Om det nu är så naturligt att ingen borde kunna uppröras över det, i vilka andra situationer bör folk inte uppröras över att du får stånd och inte går undan tills det har lagt sig?
  • Ckillen
    Anonym (Creepy) skrev 2012-02-29 11:07:17 följande:
    Undviker du mina frågor för att de är för svåra att svara på? Det du just skrev har du redan skrivit i annan form ca. 6-7 gånger. Följderna av att du får stånd är bara tjejens ansvar? Om det nu är så naturligt att ingen borde kunna uppröras över det, i vilka andra situationer bör folk inte uppröras över att du får stånd och inte går undan tills det har lagt sig?
    Jag undviker ingenting.

Du tillskriver mig åsikter om att jag tycker att det bara är tjejens ansvar. Det har jag inte heller skrivit eller sagt någonstans. Det måste vara något du har fått för dig att jag tycker.

Ingen någonstans bör ju uppröras av att man får stånd. Stånd är en naturlig grej av att vara människa. På samma sätt bör ju ingen uppröras av att man har mens, är kåt på annat sätt, gäspar osv. Om man däremot får stånd och går och aktivt gnider sig mot någon. Ja då handlar det inte längre om ståndet i sig utan om något annat beteende som är konstigt.

Men själva ståndet i sig kan man aldrig kranka ner på. För det är en naturlig grej som att amma sin bäbis.
  • Anonym (beror på?)
    Anonym (Creepy) skrev 2012-02-29 11:07:17 följande:
    Skulle du kunna kommentera mitt inlägg ovan, Creepy?
    Kan du sätta dig in i dessa olika situationer?
    Har du själv aldrig dansat med någon snygg, sexig kille och själv smugit lite extra nära.. kanske för att han luktar gott eller att du verkligen blir attraherad och rycks med i stunden...?
    Skulle du i ett sånt läge också tycka det vore äckligt om han fick stånd?
  • Anonym (Viril)
    Anonym (Creepy) skrev 2012-02-29 08:13:09 följande:
    Vilken fantastisk svada Jan H. Du borde börja skriva porrnoveller. Tyvärr missar du helt poängen av vad jag har sagt och tillskriver mig åsikter som jag inte har. Om en man får stånd när denne dansar med mig hoppas jag att mannen inser att detta kanske inte är någonting jag uppskattar. Vad mannen gör vid det tillfället är det som skiljer män från äckel. Gränsdragning är nyckelordet.
    Om du klämmer och smeker lite "oskyldigt" på killens muskler med "kåta" händer och han får stånd av detta.
    Går du i från dansgolvet då?
  • Anonym (Tjejen)

Varför dansa överhuvudtaget om du är så rädd att killen ska få stånd och att det nu äckla dig så? Jag tycker det är mysigt, tror inte att man är helt oskyldig till att killen få stånd, för är det en kille som man känner attraktion för så smyger man ju lätt närmare och trycker sig emot honom

• Jan H
    "Jag skulle avbryta dansen omedelbart. Kan inte mannen kontrollera sig måste han ju ha ngt allvarligt fel i huvudet." Detta skrev du i ett svar.

Jag ställde då en motfråga "Och du är rätt person att yttra dig om allvarliga fel"

Du fortsätter:
    "Så du är en av de som tycker att det är okej att gnida ditt stånd mot en dansande kvinna? Du kanske t.o.m. tycker att det är något de ska bli glada över? Att du, i din fantastiska manlighet, har visat ditt gillande genom att få stånd? Kanske vore bättre om du satt hemma och porrsurfade så inte verkligheten kommer ifatt dig."

Jag svarar:
    Nej jag tycker inte att det är okey att gnida ett stånd mot någon som inte är med på det. Nej jag tycker ingen kvinna ska bli glad över att någon gnider sitt stånd mot henne. Var någonstans läser du i min fråga att jag gillar något av det du påstår

Din slutsats blir:
    Vilken fantastisk svada Jan H. Du borde börja skriva porrnoveller. Tyvärr missar du helt poängen av vad jag har sagt och tillskriver mig åsikter som jag inte har. Om en man får stånd när denne dansar med mig hoppas jag att mannen inser att detta kanske inte är någonting jag uppskattar. Vad mannen gör vid det tillfället är det som skiljer män från äckel. Gränsdragning är nyckelordet.

Vad skulle göra mig lämplig för att skriva porrnoveller?
    Jag missar din poäng och tillskriver dig åsikter du inte har? Förklara gärna detta, men läs först det jag skrivit igen!

Men jag ska försöka förtydliga mig lite ytterligare. Ingen ska behöva gilla att dansa med ett tryckt stånd mot sig. De flesta trycker dock inte sitt stånd mot någon. Känsligheten skiljer dock från person till person, en del får stånd trots att de inte vill och kan inte göra något åt det. Detta gör dock inte att de har ett allvarligt fel i huvudet som du påstår...

Läs på lite om det du dumförklarar andra om. Säg inte att andra har dålig läsförståelse när du själv tolkar det som skrivs som "Fan själv läser biblen"
  • Anonym

Jag skulle jag tycka synd om karln. I synnerhet för att jag dansar gammeldans med en massa gamla gubbar.

• agos cyfagos

Som man.
    Jag undrar varför man inte lärt sig behärska sin PN bättre.
    Snackar vi 20-åringar, fine.
    Vi som är dubbelt så gamla borde ha lärt oss självbehärskning, eller?
    Alternativt att föregå gm att tala om att nu du fick jag vibbar som gjorde mig en smula oaktsam nertill. Sorry.

Man, hela vägen ner.
  • Jenny Penny01

Måste killen det? Jag menar jag tycker det är trevligt om killen jag är attraherad av få stånd under dansen

• agos cyfagos
    Jenny Penny01 skrev 2012-03-06 16:44:54 följande:
    Måste killen det? Jag menar jag tycker det är trevligt om killen jag är attraherad av få stånd under dansen
    Vilken ståndpunkt ville du göra, sa du?

Det blir bättre bara du litar på mig
Svar på tråden Stånd under dans