• enäggs81

Ivf/FET Töserna 2012

Kanske borde vara med i denna tråd oxå. Fick enäggstvillingar 2005 efter 1:a ICSI försöket på CVL. Nu gör vi ett syskonförsök med spraystart om exakt en vecka med synarela. Ska köra samma behandling som år 2005 för som läkaren sa var det ett lyckat koncept. Hade 4 ägg i frysen som slängdes efter 5 år. typiskt att man kom på att man skulle ha syskon efter 7 år! så nu måste man börja om med hela proceduren. Min man har inte velat ha flera barn förens nu.....

• enäggs81

Mandelmumsa: Livet som tvillingmamma har varit ganska jobbigt. Speciellt de första åren. båda hade kolik. sen astma, öronbarn, kruppbarn mm. så man visste att man levde kan jag säga! Nu är allt så mycket lättare. nu är pojkarna 7 år och jag har glömt hur jobbigt allt var och då blivit sugen på syskon;) Graviditeten var bra. Blev igångsatt vecka 38. Jag var 24 år när jag fick barnen. Nu är jag 31 år. mannen min fyller 40 i år.

• enäggs81

jag börjar spraya på fredag. Äntligen!!!!!!

• enäggs81

skånetjejen: jag går på CVL i Uppsala. planerat ÄP v.43. csillag: vet inte när jag ska börja spruta. skulle ringa CVL när mensen kommer igång. och få reda på det. men spraya ska jag börja på fredag. Du får gärna lägga mig i listan!:)

• enäggs81

Lac2010: Underbart!!!! Grattis!!!!!:D

• enäggs81

LnH: jag hade mensvärkar när jag ruvade med tvillingarna! Var livmodern som växte

• enäggs81

Fidelis: står i FASS att man ska ta nässpray 30 minuter EFTER synarela. inte före

• enäggs81

Csillag: vad jobbigt! Hoppas verkligen detta går bra. kram

• enäggs81

vet någon om jag måste ställa klockan imorgon när det är lördag på 6:30 för att ta zynarela sprayen ? pga jag tar sprayen den tiden på vardagar? är det så exakt med tiderna? hur har ni gjort?

• enäggs81

Fidelis: efter ca 1 vecka står det på min info

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012