• enäggs81

Ivf/FET Töserna 2012

börjar få lite rosa så Hoppas mensen är på gång nu så jag kan ringa och få sprut tider;) min bästa vän ringde nyss och hon ska tydligen få en flicka som hon önskat! Hon var så glad och jag också. Men Guuud vad man längtar nu! Orkar inte vänta på att bli gravid... vill bli det NU!!!! Får njuta av mina pojkar så länge. Har ju faktiskt TVÅ barn som är bedårande! Men längtar ändå efter stor mage.

• enäggs81

jag ska börja spruta på torsdag. 225 E puregon. kan någon lägga det i listan. skriver från iPhone!

• enäggs81
    Sindyrella1983 skrev 2012-10-10 13:43:11 följande:
    Igår fick vi bekräftelse på att remissen har kommit till malmö och nu väntar ca 4 månaders väntetid enligt dom. Och efter det ca 2-3 månader till innan behandling börjar. Så om jag räknar lite lätt så i april-maj 2013 kanske vi kan påbörja något...
    Det känns som en heeeeel evighet och det är redan så sjukt jobbigt att vänta!!!

Denna eviga väntan.......vi IVF:are är experter på att vänta!!!Obestämd
  • enäggs81

hur många dagar brukar man i regel spruta med långa metoden innan det är äggplock? ska börja spruta imorgon kväll med puregonen. Sen koll 17/10. vilken dag ungefär kan det då bli ÄP? ca?

• enäggs81

jag har ju inplanerat ÄP v.43 men tänkte ca vilken dag....?

• enäggs81

usch jag mår så dåligt av behandlingen. är trött hela tiden och lätt huvudvärk. Känner mig låg i humöret oxå. känner mig så off. typ inga känslor. blir inte glad. blir inte arg. bara trött, trött......:(

• enäggs81

man kan väl inte förresten bli överstimulerad av 1 spruta puregon 225 E? Jag har här på kvällen kramp i magsäcken. känns ungefär som magsjuka.... men var nyss på restaurang . kanske matförgiftad? rädd att det är pga första sprutan igår kväll?

• enäggs81

är det normalt att det molar i äggstockarna efter 6 sprutor? det gör ju ont!

• enäggs81

Tantgroda: tog 2 Alvedon nu. är på jobbet men känns jobbigt. Tänker bara på hur det ska bli om jag sprutar några dagar till? blir det värre varje dag mån tro!?:/

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012