• enäggs81

Ivf/FET Töserna 2012

idag är buken helt platt igen och äggstockarna smärtfria. som jag sagt förut är jag rädd att äggen skrumpnat ihop så imorgon när jag kommer dit kommer jag få åka hem igen för dom kommer säga- tyvärr är det tomt här! finns inget att ta ut. Då ska jag gå och köpa ett paket cigg för att dränka mina sorger. Har redan planerat katastrofen ;))

• enäggs81

Csillag: vet inte om vi försöker igen. Om vi får till frysen JA. Måste vi göra om hela IVF proceduren med sprutor mm vet jag inte om vi har råd eller ork. Men du har så rätt! Därför slutade jag röka innan vi startade denna IVF behandling.... det är bara känslan att man ska ha någon tröst

• enäggs81

Tant groda: kul ;) hur många fick du ut? Csillag: vet att du bara menar väl ;) Tyvärr slutade jag röka bara några veckor innan synarelaspray. Men hoppas det går vägen ändå!

• enäggs81

på väg hem från ÄP. Det gjorde inte alls ont! kändes nada. Där emot nu efter värker det mycket!!! Är även förvånad och överraskad att de fick ut 11 ägg :) på vul sa dom ju 5 ägg! Har stolsvärmen på i bilen på högsta. hjälper mot värken. mannen kör.

• enäggs81

Har väldigt ont i underredet. kan bara gå framåt böjd. kommer det vara bättre imorgon?

• enäggs81

Csillag: var har du tagit vägen? Hoppas du och pyret mår bra!?

• enäggs81

Csillag: men din stackare. Precis som man inte har nog med sin egen oro! Förstår att du är trött med det Hb värdet. Gud vad gott med glass! Blev jag sugen. Jag blev orolig att du hade fött! Själv fick jag precis reda på att 4 av mina ägg är befruktade. Hade ÄP igår. Hoppas det är 4 imorgon också! Och att någon kan gå till frysen..... Fick ju ut 11 ägg. 8 var mogna. Så 50% blev befruktade

• enäggs81

Tant Groda: fick du något till frysen? Härligt att vara ruvare!;)

• enäggs81

Tantgroda: sa dom något om kvalitén på det ägget du fick?;)

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012