Ivf/FET Töserna 2012
Fidelis: ja segt ! så kände jag också!
Fidelis: ja segt ! så kände jag också!
Om någon i denna tråd känner sig träffad så är jag beredd på det. Men igår när vi var CVL kliniken fick jag och Min man en obehaglig upplevelse. Kommer in ett par i väntrummet med en ca 1 åring. Dom står och tjafsar i ingången. Mannen säger till kvinnan att - slutar du inte så blir det inget. Precis som han bestämde över henne. Sen gick hon iväg då kommer läkaren och ropar hennes namn. Mannen ignorerar läkaren. När hon kommer tillbaka säger mannen till kvinnan att dom har ropat upp dig. Precis som han ville jävlas med kvinnan och inte säga till läkaren att det är min fru du söker. Sen kommer läkaren igen då säger mannen till läkaren - Att här är visst människan! Mannen hade lite Persbrandt stil. Lång och hård stil. Både jag och min man tyckte att mannen var väldigt obehaglig. Han lät mycket elak :/ stackars kvinna!!!
Alltså han kallade sin fru för människan
Idag har jag ET om de inte ringer. Hoppas hoppas.....måste åka själv då maken är på ett viktigt jobb. undra om man är tjatig om man ringer dom idag igen och hör om alla 4 ägg lever ännu. Får ju svaret 14:30 Men vill veta nu!
TantGroda: jag ringde inte;) jobbar själv inom vården
är nu ruvare;) 2 till frys!
Ja nu ska vi alla plussa!!!+++++**
Är bara så less på att ha ont i buken. suck... tarmarna verkar vara svullna. äggstockarna är ömma. Lägger man minsta lilla fis rycker man till i hela kroppen pga smärtan överallt. Idag ont i bukhinnan. Tror det beror på alla värktabletter. Vill bara känna mig normal. För att ha ont pallar jag inte mera. Buken är som en ballong. reser jag mig ur sittande gör hela magen ont. Blir deprimerad faktiskt ....:(
frågade ju dom igår när jag hade ET. Då sa läkaren att det är normalt att det värker från stockarna. Dom är svullna efter stimuleringen. Jag får väl vänta 1 vecka och se. Men Hoppas det blir bättre med tanke på att jag ska jobba på måndag....
mår bättre idag;) har ju haft ont i själva äggstockarna. och underlivet. gått upp i vikt har jag gjort pga rökstop och stillasittande med mycket gott. idag har jag tagit en långsam promenad och efter den har det varit helt okej! hoppas det håller i sig. tack alla för omtanke!