• enäggs81

Ivf/FET Töserna 2012

Någon här som går på CVL och fått göra FET på en lördag/söndag? Hur länge visar teststickan svagt positivt innan den blir 100% positiv? Mina teststickor visade nästan blankt några dagar. Sen nu starkare och starkare. Är rädd då att det blir positivt imorgon eller torsdag! Eller kan testerna visa ganska starka streck flera dagar innan det blir positivt. (hoppas!)

• enäggs81

tack för svar! blev orolig då jag fick mail av dom att dom inte garanterar plats på helgerna. Men då kanske det inte är helt kört då!

• enäggs81

Ah77: jag pratar om ägglossningstest. Ha ha! :))

• enäggs81

Jag ringde CVL idag och frågade Tänk om jag behöver FET nu på söndag, då sa sköterskan - Då tar vi oss tid för dig ;) Problemet är att jag har riktig ÄL värk men inget utslag på testerna. Bara svaga streck! Men hela kroppen skriker ägglossning! Molar och är svullen. Plus flytningar. Så hallå kom igen nu lilla ägg!!

• enäggs81

Jeanette70; fick ingen glad gubbe imorse så nu är helgproblemet över. Nu är jag orolig för att inte få ÄL istället ;) Hade du ganska starka streck innan du fick utslag? Tycker att mina blivit starkare.

• enäggs81

Har aldrig längtat efter en glad gubbe som nu;)

• enäggs81

blir så avundsjuk när min bästa vän lägger upp babykläder på Facebook och skriver - vi längtar efter dig min prinsessa! Dom ska få en tjej i mars..... Blääää! :(

• enäggs81

Ah77: jag känner samma neggo som dig! Livet är tufft :( kram

• enäggs81

min jävla glada gubbe på clearblue ÄL testerna kommer ju aldrig! Nu är det dag 15. Allt kommer gå åt skogen känner jag:( blir en deppig jul då.....

• enäggs81

Men detta är efter en IVF behandling och kändes som jag hade ÄL för några dagar sen. Sen försvann allt molande och sekret. Alla har ju inte ÄL efter en Ivf. Hade någon av er ÄL direkt men sent? Vill ha lite hopp! Vid nästa ÄL är det ju julstängt :/

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012