Ivf/FET Töserna 2012
Jag har alltid varit orolig att jag skulle få trombyl. Vill absolut inte äta det pga näsblod mm..... Hur blir mensen med trombyl? Blöder man inte massa då?!
Jag har alltid varit orolig att jag skulle få trombyl. Vill absolut inte äta det pga näsblod mm..... Hur blir mensen med trombyl? Blöder man inte massa då?!
jag har i alla fall inte frågasatt. Bara sagt att jag är rädd för trombyl. Det pga blödningsskräck och pga jag är undersköterska och sett många av mina patienter som fått diverse besvär av blodförtunnande. Sen att många äter trombyl pga missfall mm förstår jag! Tror att alla här vill varandra väl. kram
Det har ju blivit en diskussion mellan Fidelis och Csillag . För övrigt är det väl ingen dålig stämning i denna tråd? Ingen annan har ju frågasatt din behandling. Så nu tycker jag alla ska va lugna och fina ;)
Csillag: vad jobbigt. Men grattis i efterskott!!! Själv har vi misslyckats med 1:a syskonförsöket :/ Så nästa steg blir ett frysförsök. Känns som jag aldrig mera kommer bli gravid :(
Tant groda: ett 2-celligt har väl oftast förlorat ett par celler. Därför kan det va dåligt.
snölängtan: det jag fick denna gång var 8 celler. Jag tyckte det var lite mycket celler på dag 2. men de sa att det var ett fint ägg. men det tog sig inte så jag hade rätt! Fick ett med 4 celler för 8 år sen som blev enäggs. precis som du skrev ;)
Fidelis: jag har ju mens nu efter ivf. Brukar inte ha ont alls av min mens. Men nu har jag faktiskt värk! Tagit en Ipren och två Alvedon i kombination för att få bort värken. Man kan nog ha värk efter ivf för dom har ju trots allt rotat där nere och äggstockarna varit svullna. Så svaret från mig är att mensen är jobbigare :/
Fidelis: ingen fara alls!
Fidelis: det kommer inte avgöra ditt resultat. jag lovar!
härligt!!!!;)