• Csillag

Ivf/FET Töserna 2012

HejsanSkrattande

Här samlas vi som kämpar få ett fint Plus

Vi är egentligen några stycken som startar upp den här tråden, Men bara en av oss kan ju stå
    som tråd startare och fick då färfrågan om jag ville starta upp en ny tråd.

Vi kämpar peppar stärker svarar på frågor och undringar o finns där för varandra.

Alla är välkomna in att följas åt mej oss.
    Vare sej du 
    ska står i kö till ivf
    ska påbörja/håller på med ditt första ivf
    eller är på andra tredje eller fjärde 
    eller håller på med FET.

Vi har alla olika historier varför vi hamnat i Ivf karusellen.
    Vissa är ofrivilligt barnlösa,Vissa sekundära och vissa kämpar för syskonförsök.

Bakomliggande moment varför de inte tar sej finns många.

Vi är ett glatt gäng här inne som kommit varandra närmre o peppat varandra nu sen redan slutet av 2011.
    Vi hoppas mer vill följas oss åt under denna resan.

Vi hoppas på många fina Plus
    och många finaGravid
    Sen få se ett liten
     Hjärta slå
    och snart en liten Baby 

SoligVälkomna in till oss.Solig

• Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012
  • joujou
    NL86 skrev 2012-03-06 09:22:08 följande:
    Joujou: jag är i v 8! :) går in i v 9 på torsdag! :) ja de ät super spännande men även väldigt nervöst för vad man ska få höra! :)Csillag: tack gumman!! Du har säker rätt! :) ja man kan liksom inte sluta oroa sig och verkligen förstå att detta är sant! :) Jag hoppas så du har rätt! Hör av mig så snart jag kommit där ifrån! :) kramar

Ååh grattis, vad roligt!! :) Håller tummarna att allting ser fint ut!
  • NL86

Tack gumman!! :) ja de är jätte roligt men man har liksom inte lyckas ta det till sig än och vågat hoppas på att de kommer gå vägen! :/ men ser alt bra ut idag så hoppas jag det mesta ska släppa och man kan börja glädjas och slappna av istället! :)kramar

• joujou
    NL86 skrev 2012-03-06 09:55:10 följande:
    Tack gumman!! :) ja de är jätte roligt men man har liksom inte lyckas ta det till sig än och vågat hoppas på att de kommer gå vägen! :/ men ser alt bra ut idag så hoppas jag det mesta ska släppa och man kan börja glädjas och slappna av istället! :)kramar

Hur många försök tog det sig på?? Ja, för man väntar inte missfall, man väntar barn. Vilket många glömmer! Och så MÅSTE man tänka att OM något skulle hända så var det förmodligen fel på fostret. Men nog om det. Din bebis mår jätteeebraa! Eller hur?? Nu väntar jag på update! Kram
  • Vincents mamma

Hej! Igår kom mensen så nu har jag fått tid för ultraljud nästa onsdag, sen vänta på ägglossning och på en frysis :)

• NL86

Hej igen tjejer! Här har ni en tjej som sitter ocj gråter glädje tårar och inte riktigt kan tro att det är sant! Håller ett kort i handen på min lilla guldklimp i magen! :)

Allt såg jätte bra ut! Hjärtat slog, den var perfekt i längd och läkarn sa att hela graviditeten såg perfekt ut! Blödig som jag är börja jag gråta i stolen! :) man jag kan liksom inte förestå att jag äntligen efter så många år bär på denna lilla och att den bestämt sig för att stanna!! :)

Tack för alla uppmuntrande ord idag! Ni är verkligen bäst! :)

Joujou: det tog sig på förta försöket för oss! :) fick ett ägg insatt och har ett i frysen! :) kramar

• MoM76
    NL86 skrev 2012-03-06 16:26:40 följande:
    Hej igen tjejer! Här har ni en tjej som sitter ocj gråter glädje tårar och inte riktigt kan tro att det är sant! Håller ett kort i handen på min lilla guldklimp i magen! :)

Allt såg jätte bra ut! Hjärtat slog, den var perfekt i längd och läkarn sa att hela graviditeten såg perfekt ut! Blödig som jag är börja jag gråta i stolen! :) man jag kan liksom inte förestå att jag äntligen efter så många år bär på denna lilla och att den bestämt sig för att stanna!! :)

Tack för alla uppmuntrande ord idag! Ni är verkligen bäst! :)

Joujou: det tog sig på förta försöket för oss! :) fick ett ägg insatt och har ett i frysen! :) kramar
    Sååå glad för din skull! Dags för dig att NJUTA nu!
    Du sprider ju lite hopp till oss andra som fortfarande väntar på det där första plusset! 
  • joujou
    NL86 skrev 2012-03-06 16:26:40 följande:
    Hej igen tjejer! Här har ni en tjej som sitter ocj gråter glädje tårar och inte riktigt kan tro att det är sant! Håller ett kort i handen på min lilla guldklimp i magen! :)Allt såg jätte bra ut! Hjärtat slog, den var perfekt i längd och läkarn sa att hela graviditeten såg perfekt ut! Blödig som jag är börja jag gråta i stolen! :) man jag kan liksom inte förestå att jag äntligen efter så många år bär på denna lilla och att den bestämt sig för att stanna!! :)Tack för alla uppmuntrande ord idag! Ni är verkligen bäst! :)Joujou: det tog sig på förta försöket för oss! :) fick ett ägg insatt och har ett i frysen! :) kramar

Jag sa ju det! Gud vad roligt!!!! Börjar nästan gråta jag med, haha. Men sååå fint! Nä är det sant?? ÅÅ vad jag verkligen hoppas att det går på första för oss med. ! KRAM
  • NL86

Åh tack tjejer!!! :) ja nu jäklar håller vi tummar och tår och tar alla önskningar vi har till att alla här ska få sitt pluss i år!!! :)
    Det har vi alla Sanna mina ord förtjänat!!!

Ja nu känner jag att jag kan slappna av faktiskt! :) nu ska jag verkligen lägga all energi på att njuta istället och räkna ner dagarna till den 20 oktober då lilla guldkornen beräknas komma! :)

Stora kramar till er alla Goa tjejer!!

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012