Csillag skrev 2012-03-04 20:46:34 följande:
I know the
feeling.de e en av anledningarna till att du har
oss.stött pepp o sen kan du alltid gapa skälla o gnälla här inne hur mkt man
vill.vi tar allt
De bästa rådet ja kan ge dej är läs på allt du kan om både standars ivf och icsi,sprayandet om ni kanske gör de,olika hormonerna,vaggisarna äggplock ET.lusläs allt du hittar och fråga allt du vill
veta.ju mer du vet o ju mer förberedd du är,desstu enklare o smidigare tar man sej igenom ivf karusellen.
Jag tyckte ivf karusellen va lite av en dans på rosor då ja kämpat i så många år innan.missuppfatta mej inte,de e ju inget man vill gå igenom men jag e så glad att jag varit så påläst o kunnat så mkt och haft superbra läkare i alla år.det har varit A-O i de här.
De kommer gå jätte bra ska du se.
Snart sitter du där med ett stooooort fint + på stickan och gråter av lycka.
2012 blir vårat år!
Haha, jag blir nästan gråtmild när jag läser detta!
Jag känner ju det, att jag måste skriva av mig och prata med människor som är med om samma sak och genomgår detsamma. Klart jag har mina närmsta vänner som vet om och stöttar, men dom förstår inte riktigt. Doim har barn som blivit till på första försöket, misstag osv. Sen har jag iofs ett par kompisar (alltså som är ett par) som genomgått insemination. Men det går inte att jämföra kan jag tycka!
Så bra att ni finns kan jag tala om.. :) synd bara att min man inte har någon att prata med om detta.
Han har verkligen inte berättat för NÅGON! Jag vill bara skrika ut till hela världen jag.
Ja, hoppas verkligen på det!!!
Men hur går det till? Ni en remiss-fråga igen.
Om dom på Huddinge nu talat om för mig att remissen är färdigbehandlad.
Har den då skickats vidare till olika kliniker nu? Jag fattar ingenting.
JAg menar, jag pratade ju med en sköterska på CVL, och hon sa att om vårdgarantin gick igenom (som den ska ha gjort) så skulle vi få tid för infomöte i april! Då vill man ju veta nuuuuu!