Make your own kind of music skrev 2012-07-05 23:03:20 följande:
Funderar på vad som är normalt o när man bör bli orolig o kanske åka in o kolla om allt är ok... Var precis på väg att somna när det plötsligt brände till i buken, åt vänster vid höften. Det gjorde jätteont! En smärtsam brännande känsla som höll i sig flera minuter. Sen försvann det. Vet inte vad jag ska tro... Någon som upplevt liknande så här tidigt? Bara v 5+0. Hoppas inte att vi nu råkar ut för något annat jävulskap så som utomkveds... Med min otur skulle jag inte bli förvånad. Sista veckan innan sommarstängt på CA så jag tvivlar på att de har tid för mig imorgon. Ringer iaf imorgon.. Usch, det gjorde ont.
så fick jag med, det liksom bränner till och gör ont men det slutar efter ett tag, alltså fick så när jag var gravid första gången. Då var det bara växtvärk, kändes ungefär som när man har sträckt en muskel (alltså precis när man gör det). Om du förstår vad jag menar. och jag fick bara så på antingen höger eller vänster sida och det var muskler och ligament på "sidorna" vid höfter och sånt som sträckte på sig bara. Men jag förstår att du är orolig så ring och fråga om det!!!! Det kommer att gå bra! Och jag förstår att du är nojjig!!! Kram
MEN jag har så nu med FAST i mitt vänstra bröst, det liksom bränner och svider, men bara på en punkt och kommer man åt den så känns det först lite sen bara bränner det till och svider så in i bomben och sen går det över. UNDRAR vad det kan vara?! Ifall det inte går över ska jag kolla upp det i alla fall.