• Zoya

Tips om mineralsmink

Hej,

Jag kan bara använda mineralsmink, men har bara testat Bare Minerals och har dessutom köpt en test foundation från Everyday minerals.

Det vore trevligt om ni som har testat mineralsmink eller använder minerals smink kunde tipsa om olika produkter och märken.  

• Svar på tråden Tips om mineralsmink
  • Zoya
    Duckan skrev 2012-03-05 21:44:54 följande:

Hur gör du då?! Jag blir mattare än mattast av Id Jag har den vanliga och en kabukiborste.

Jag tror inte att den funkar med din hud. Jag tycker att Bare Minerals kabukiborste är jättedålig, jag använder Body Shops kabukiborste. Jag har även hört att Iduns borste är bra.

Du kanske borde testa någon annan märke. Man kan beställa tester av Everyday Minerals på beautyminerals.se 
  • Millan83

Jag använder ELF och gillar verkligen deras mineralfoundation! Kör också deras ansiktsprimer och då sitter det hela dagen och täcker väl utan att bli kakigt. Deras mineralögonskuggor skulle jag inte klara mig utan! Fantastiska nyanser och välpigmenterade!

www.eyeslipsface.se 

• Duckan

Jaha, det kan vara så alltså? Ger Idun bra täckning? Kanske värt att prova. Föredrar att handla i butik framför nätshopping.
    Provat elf också, kasst, ingen täckning. 

• Zoya
    Duckan skrev 2012-03-05 21:51:16 följande:
    Jaha, det kan vara så alltså? Ger Idun bra täckning? Kanske värt att prova. Föredrar att handla i butik framför nätshopping.
    Provat elf också, kasst, ingen täckning. 
    Idun är också något jag kan tänka mig att testa.
  • Zoya
    Duckan skrev 2012-03-05 21:59:51 följande:
    Jag vill få glow i fejjan!!!
    Jag tyckte att Idun var glittrig, som jag nämnde, du kanske borde testa den.
  • Duckan

Fast jag vill inte vara glittrig, det är jag redan med hjälp av annat puder, utan se ut som alla andra med en hy som glänser, glöder, blänker, ja ni förstår vad jag menar.

Svar på tråden Tips om mineralsmink