• BK1986

IVF Umeå

drömmer om ett barn: Ja, jag testade imorse igen bara för att kolla. Det blev plus idag också. :)

Så spännande! Ja det kommer väl vara något man är orolig för hela graviditeten. Nu försöker jag tänka att de flesta som plussar faktiskt får ett barn. Men det är svårt.

Lillainorr: Tack! :)

jennyz: Tack så mycket! Jag försöker verkligen, men det känns så abstrakt. :)

• BK1986

Hej! Hur mår alla?

Här är mina överstimuleringssymptom i full gång igen och magen är uppsvälld som en ballong. Tycker dock det känns bättre idag så jag tar det bara lugnt och vilar. :)

• BK1986

Lillainorr: Åh! Stort grattis! Jag plussade också på RD 10 med ett tredagars. :)

• BK1986

drömmer om ett barn: Nejdå det är ingen fara. Kollade upp det innan ET och det är den mildaste varianten. Så det är bara att vänta ut det. Ska på möhippa idag så jag försöker hitta några kläder som döljer min supersvullna mage. :)

• BK1986

Lillainorr: Hur länge tar du Lutinus?

Jag ringde själv till barnmorskemottagningen som jag tillhör och de ordnade ett UL. Så man behöver inte vänta på att kliniken öppnar. :)

• BK1986

Okej. När har du officiell TD? Mina tabletter tar slut på måndag så jag antar att jag slutar då.

• BK1986

Hej på er. Nu har jag gjort mig själv en otjänst och googlat på det här med Lutinus. Mina tabletter tog slut igår på testdagen så jag har slutat med dem nu. Men nu blir jag såklart orolig över att jag borde fortsatt. Det sa de dock ingenting om. Vad har ni andra fått för besked?

Tycker det är så konstigt att alla verkar få olika besked.

• BK1986

Tack för stöttningen allihopa!

drömmer om ett barn: Överstimuleringen är jobbig, men i övrigt mår jag bara bra. Lite ömma bröst bara. :) UL är först den 5/8 när jag är i v 9. Sjukt långt kvar dit!

Virrvarr: Tusen tack! Jag har kvar ett recept som jag inte plockat ut så det ordnar sig om jag skulle vilja fortsätta. :)

Lillainorr: Okej. Då känns det lite lugnare. :) Vet inte när de öppnar igen. Men isåfall är det nog veckan innan, alltså första veckan i augusti. Går kanske få kontakt via mail?

• BK1986

Micro: Coolt. Hur räknas det när du gjort FET? Är återföringen 2+0? Vilken vecka var du i när du gjorde UL?

Har nog svårt att få ledigt från jobbet, men jag ska försöka se om det går få till tidigare. :)

• BK1986

drömmer om ett barn: Enligt läkaren vi träffade kan det ta flera veckor innan det lägger sig. Men de senaste dagarna har det blivit mycket bättre vilket känns himla skönt. :)

Ska prova ringa både vår kvinnoklinik och Norrlandskliniken imorgon få se om det går att ordna ett tidigare UL. Vi har två timmar enkelväg till Umeå så vi kan inte bara åka dit lite snabbt. :)

Svar på tråden IVF Umeå