Jag är bara jag skrev 2013-12-05 14:58:19 följande:
Tillbaks med två toppembryon insatta!

4 hektiska ,men intressanta dagar. Superkallt i Tjeckien,minus 5 igår! Inte hunnit se så mycket,vi satt ju mycket på tåget också,men det var sol må. och ti. i vart fall. 5-stjärnigt hotell i Brno,man levde som en kung!

Helt okey i Prag också,ett hus från 1300-talet. Idag är jag rätt seg,men försöker att inte känna efter-det är ju ändå för tidigt!- och leva nästan som vanligt. De har lite anda förhållningsorder än här,bl.a ska man inte bada badkar och inte ha sex på minst 14 dar.
Kliniken var suverän,insättning mer omständigt,men också mycket mer noga allting än här. Kan varmt rekommendera den! Såg flera par från andra länder,i vår ålder typ allihopa,men svenskar är kanske 1-2 par per månad. Kanske ökar eftersom EA/ED ökar hela tiden.
"Bara" väntan nu tills gravtest den 17.e. Som de inte godkänner,de tyckte inte ens man skulle ta ett utan det är blodprov som gäller för klart besked anser dom så det blir att ta det med.
Hoppas alla mår bra!

Åh vad härligt att höra! Nu får du bara ta det lugnt och låta dom bädda in sig ordentligt

Vilken klinik har du varit på?
Själv så hoppas jag att det är något i magen, får vänta till 11:e december innan VUL kan undersöka saken. Är i alla fall i vecka 7 nu (6+4)-. Håll tummarna!