• Jiie

december bebis 2012

sweetbird skrev 2012-10-29 22:40:04 följande:
    Ja växer han inte och avviker från sin kurva så måste han ju ut. Då håller jag tummarna för igångsättning och inte snitt!

Jiie: lycka till i morgon :)

Kör dom igångsättning på så små?
    Vet att mamma blev snittad med syrran i 33+0 för hon vägde bara 1710 gram.
    Minns inte exakt om det var hela storyn så att säga!

Tack :))
    Det ska nog gå bra!
    Uppdatera imorgon!
  • Jiie

Hihi ja... Runt 2,4 borde han väl väga enligt plan annars:))
    Det kommer gå bra, jag är född i 34+1 och vägde 2060 och jag tog igen alla kilo

• Jiie

Hemkommen nu... Ska träffa en läkare, den 20 nov!! Bf är 13/12:(
    Hade ju varit kul att få lite tid att känna sig avslappnad på men det är tydligen överreklamerat!!
    BM deklarerade tydligt att läkaren kommer rekommendera vaginal förlossning och jag fick med ett papper med info fr Socialstyrelsen om fördelar och nackdelar med vaginal förl och kejsarsnitt.
    Jo tjena... Om nu kejsarsnitt hade varit så dåligt som de vill påskina så skulle väl knappt nån fått det?

• Jiie

Och jag har ett lätt illamående heeeela tiden och värker i ryggslutet och lillfis rotar neråt:/ får gärna vänta liiiite till!!

• Jiie

Vi tog reda på det även denna gången!
    Jag är sjukt nyfiken och tycker de e kul att veta vem som väntar där inne och kan förbereda mig/oss/blivande storebrodern bättre!

• Jiie

Både och men känner mig konstant stressad över förlossningen... vart vi ska göra av sonen - särskilt om det börjar mitt i natten - och OM min man kommer hinna hem! Han är schemalagd i Norrköping hela december och vi bor 3 mil utanför Göteborg. Vet ju f*n aldrig hur fort det kommer gå...
    Jättestressande!!!
    Aurorahistorien drar ut på tiden nåt fruktansvärt, läkartiden är den 20e först...

• Jiie

27 dgr kvar... På tisdag bestäms det om snitt eller ej:/ hur som helst är det nära nu!
    Funderar oxå på väskan. Har iaf skrivit ner allt som ska med om nu Gud förbjude mannen ska behöva rota ihop grejerna

Svar på tråden december bebis 2012