december bebis 2012
Välkommen Elsta!!
Välkommen Elsta!!
68 dgr kvar :D
Snart ska vi lämna Alexander hos barnvakterna och sen åka till stan! Ska till en restaurang som heter Spaghetti Western (deras meny är to die for) och efter det ska vi på Özz Nujens show "Dålig stämning"!
Gud så härligt de ska bli!!
Ska till Auroramottagningen idag för förlossningssamtal, håll tummen!
Direkt efter det ska jag till diabetessköterskan... kanske inte det mest spännnade idag!
Däremot behöver jag lite hjälp hihi
Jag är utvald som finalist i Aftonbladets tävling och nu behöver jag lite röster för att vinna :D
Kolla in min blogg http://blogg.alltforforaldrar.se/jie78 för mer info!
Jag tackar ödmjukast i förskott!
63 dgr, v32 idag :)
Vart är alla??
Samma här...försöker förklara "mot mitten älskling" hehehe
Oooj redan???!!!
Har oxå BM imorgon:)) 11:30 och sonen ska äntligen få följa med!! Gissa om han tycker det ska bli spännande...
Magen bara växer... Är så sjukt jävla trött på att höra "nu är det inte långt kvar va" och "nu är det snart dags va"!!!!!!! Och deras min när man säger att det är typ 8-9 veckor kvar..!!! Detta började när jag hade 15 veckor kvar så redan tappat räkningen på hur många som frågat...
Jag har 58:)) usch ja kan tänka mig det:/
Förra grav va de en gubbe som började gaffla med mig inne i en affär, trodde nog han va han va häftig och cool inför kollegorna... Slutade med att jag bet ifrån för hur mycket "skit" som helst tar jag inte bara för att jag är gravid...så frågade bara "vad har du själv för ursäkt" följt av "min försvinner i allafall sen"... Fick applåder av de andra i kön som hade hört allt och butiksbiträdet bad ilsket gubben att be mig om ursäkt!
Va gött nöjd när jag gick därifrån!!