december bebis 2012
Okej:)
Jag har massa tryck neråt just nu, känns som jag ska kissa hela tiden :/
Och sura uppstötningar, känns som det fräter i strupen!! Tog Novalucol för en stund sen, verkar nog strax så jag kan soooooova!
Okej:)
Jag har massa tryck neråt just nu, känns som jag ska kissa hela tiden :/
Och sura uppstötningar, känns som det fräter i strupen!! Tog Novalucol för en stund sen, verkar nog strax så jag kan soooooova!
Hoppas verkligen!!! De e ju på g iaf men segt att vänta, vet hur det är...
Typiskt att man inte fick mycket sömn i natt... Idag är "sista lediga dagen" om de nu blir igångsättning imorgon! Vill nyttja dagen så mycket det går!
Började iaf morgonen med att överraska sonen med att åka till kaféet och äta frukostbuffé! Lämnade på dagis och körde till stan. Nu är bilen upptankad och väntar på att mediamarkt ska öppna så jag kan köpa ett Nintendo ds till sonen i 5-årspresent! Sen blir det att åka vidare och köpa julklapp till hans kusin (hon är 14 liksom...pjuh) och BM 11:30, sen lunch med kompis Anna och tänkte hinna köpa nåt till mig själv minsann!
Och julklapparna till julklappsspelet tänkte jag hinna med oxå... Och ramar på Ikea får jag inte glömma!!
Mycket nu
Grattis Niillis!!!
Nova, sååå fint!!
Sweet...imorgon e de vår tur
Min mage har nästan inte växt nåt de sista... Ändå vägde han 3,5 för en vecka sen på tul hehe
Crap mina nerver utanpå kroppen nu!!!
Kan ju inte blöda hela tiden... Men imorg trycker vi ut pluttarna tycker jag!!
Jag med...för kung och fosterland
Grattis Snow!
Kan inte soooova och behöver verkligen alla timmar jag kan nu!!!
Försöker dock ställa in mig på att bli hemskickad...
Åker strax hem igen
Grattis till bebisarna :))