• Jiie

Gött med en sån sistadag! Tenderar ju att bli stressigt en sån dag annars!

Har fått gjort massor idag annars, känner mig gött produktiv och nöjd med dagen! Och trööööött...

• Jiie

Nu är det verkligen slutspurt för alla!!!

Insåg igår kväll att samma tid nästa vecka är jag mest troligt 2barnsmamma!!
    Overkligt!!

• Jiie

De gör de aldrig!
    Dock brukar ju omföderskor vara öppna nån enstaka cm de sista veckorna och eftersom de rosa flytningarna börjat har jag stora förhoppningar om att det ska gå vägen!

• Jiie

Haha näää då hade man blivit hyperstressad...
    Tog lite sovmorgon idag och sonen är ledig från dagis. Ätit frukost i soffan under gosefilten och kollar på Tingeling!
    Lovade i ett mycket svagt ögonblick att vi ska äta lunch på McDonalds:/ aja får väl överleva!
    Ska göra pepparkakshus idag med!

• Jiie

Man tror de men krafterna finns där!
    Säger jag som somnade mellan krystvärkarna
    Fick oxå kts, mitt gick dock inte över och blev opererad i juni -10.

• Jiie

Har en bebis med hicka som aldrig vill ta slut!! Ser rätt roligt ut, magen hoppar!

• Jiie

Inga känningar hos nån?
    Höll på med tolvtusen projekt igår och dåååå tycker lillebror att det är ett bra läge att ligga och skruva på huvudet där nere och typ träna på piruetter
    Faktiskt fått en del sömn i natt med!
    Idag väntar en fullspäckad söndag!
    Ska bara resa mig ur sängen hehe... Sen frukost, lovat sonen att han ska få sina Ben 10-sängkläder idag, finbädda vår säng, frukost, fixa tvätten i tumlaren, göra spagetti och köttfärssås, göra oss själva i ordning för 12:10 börjar bion "De fem legenderna"!
    Sen bara hem för 1,5 timme senare kommer totalt 11 vuxna och 11 barn på förstaadventsglöggmysfika som vi bjudit in till! Mysigt!
    Ska hinna äta den lagade maten där emellan plus lite förberedelser!
    Ingen lär gå innan 20 så ja, jag vet vad jag ska göra idag

Svar på tråden december bebis 2012