• Jiie

december bebis 2012

Fatima: första barnet?
    Första brukar veta att ta tiiiid på sig! Bästa är att ställa sig in på minst en veckas övertid!

Vi vet ju nu att lillebror kommer på måndag, känns overkligt:/ hoppas kroppen reagerar bra på igångsättningen så det inte tar en evighet!!!
    Längtar efter att få hålla honom i min famn! Med skräckblandad förtjusning I might add

• Jiie

Usch vilken jobbig kväll:/ det trycker och de klämmer, liksom hugger och gör ont ner i musa....kippat efter andan och stått framåtlutad för att kunna slappna av!! Lillebror koooooom uuuut!!

• Jiie

Rööööööv va trött jag blir!!!
    Varför ska Alex bli sjuk just nu för?????
    Som grädde på moset är mamma sjuk...så hon kan inte komma imorgon
    Vem lämnar man en sjuk unge till?
    Så troligen blir scenariot: Jonas får åka till Norrköping imorgon och vi får avboka igångsättningen och så får jag ringa hem honom när de e dags :(

• Jiie

Så typiskt så jag börjar gråta!!!
    Ser ingen ljusning alls just nu... Alex blir sämre och mamma är sängliggande. Underbart!!!

• Jiie

Så har jag haft det de senaste månaderna . Troligen bara sammandragningar...tyvärr.

• Jiie

Så himla typiskt... Att allting bara inte kan flyta!! Hade jag fått mitt snitt som jag ville hade lillebror varit ute nu och vi hade sluppit allt detta krånglet

Svar på tråden december bebis 2012