• Jiie

december bebis 2012

Frågat FL varför det inte hjälpte ändå? De kanske ber dig komma in igen och puffar igång dig.. Överdriv lite säg att du mår illa, yr osv.., så de kan hjälpa dig!

• Jiie

BM kan bara skicka remiss till bedömning av igångsättning. Hon har inga befogenheter att lova dig det.

• Jiie

Bra Gutan, väntar på uppdatering!

Hemma från östra nu, det börjar mjukna lite sa den manlige söte läkaren...
    Fyyyy fan va ont de gjorde när han undersökte!!!!!!!!

• Jiie

Oj råkade skicka...

Vi ska vara där vid 8 imorgon för att lägga en gel och sen tillbaka vid 16-tiden. Hoppas att det hänt nåt då! Så dom slipper lägga en omgång gel till, då blir det för segt.
    Och så har vi vår sjuke son som jag inte vart riktigt vart vi ska göra av för de verkar inte finnas en jävel som kan ställa upp!!!
    De va precis allt sånt här jag ville slippa!!

• Jiie

Åh va skönt!!
    Nu kan du slappna av!!

Ja man kan tycka att kön borde va hur lång som helst...

• Jiie

Sweet: pluppat än?

På väg t sjukhuset nu, lite rädd för att de e fullt bara för de va de igår kväll;/

• Jiie

Legat med gel i 6 timmar med grymma värkar hela tiden och det har hänt väldigt lite... Så vid 18 ska de lägga ny starkare gel och sätta ctg och så ska jag ligga en timme sen blir det bada tills jag fan är ett russin!!!
    Men största säkerhet blir det en 121212-bebis iaf

• Jiie

Pinvärkar fr helvetet 11-02:15 sen slocknade jag och vaknade 6:43.... Ligger med ctg nu, sjuuuukt kissnödig och huuuuungrig!!

Svar på tråden december bebis 2012