• RianMusik

Nils Karlsson Pyssling är gay !

Vet ej om ni har sätt Nils Karlsson pyssling men om man har gjort det så ser man att i många scener i filmen är ganska gay !

Inte bra att se för barn !

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-06 15:36
    PS : Skall stå sett !
  • Svar på tråden Nils Karlsson Pyssling är gay !
  • Liten elak och intelligent
    RianMusik skrev 2012-04-06 17:33:04 följande:
    Du är blåst bara för att du blandar in mina barn i detta ! Mina barn mår bara bra och det finns inget som säger att ens barn far illa bara för att någon av deras föräldrar inte är så gay vänliga ! Hur barn mår handlar om hur du som förälder får dina barn att känna trygghet i uppväxten och inte om ens föräldrar har starka åsikter om saker och ting ! Barn lär sig med tiden att tänka själva ! Det gäller att man bara finns där för dem !
    Hur kommer du att reagera om något av dina barn visar sig vara gay?
  • Liten elak och intelligent
    RianMusik skrev 2012-04-06 18:03:48 följande:
    Självklart skulle jag det ! Man behöver inte gilla det men man skulle ändå finnas där för dem !
    Varför kommer du inte gilla det?  Är inte kärlek mellan vuxna människor vackert?
  • nenapena

En bra förälder ska lära sina barn att alla är lika mycket värda vare sig dom är gay, gula, svarta, tjejer, killar mm. Sålänge du inte för vidare eller öppnar munnen angående ditt hat mot homosexuella så kan det nog funka.
    Barn gör och säger det föräldrarna gör och säger. Dom är proffs på att härmas.

• Kayle
    nenapena skrev 2012-04-06 18:46:15 följande:
    En bra förälder ska lära sina barn att alla är lika mycket värda vare sig dom är gay, gula, svarta, tjejer, killar mm. Sålänge du inte för vidare eller öppnar munnen angående ditt hat mot homosexuella så kan det nog funka.
    Barn gör och säger det föräldrarna gör och säger. Dom är proffs på att härmas.
    Precis!
  • Emmi27
    RianMusik skrev 2012-04-06 15:41:05 följande:
    Idioter är dom som inte kan se att det är gay !

Eh va? Kan se att vad är gay? Vad spelar det för roll om Nils Karlsson pyssling är gay eller inte. Du kan ju inte vara på riktigt. Vad skulle du göra om dina barn visade sig vara gay? Människor som du är bara för sorgliga.
  • Tashie

Nu ska jag gå och poppa lite popcorn och se glatt på hur trollerierna i den här tråden utvecklas.

Hum hum från Humlegården, det är så det är mellan blad och gräs.
  • aftonslynan

Den politiska korrektheten i såna här trådar får mig att må illa..
    Sossarnas ständiga dilemma. Älska främmande kulturer, som i sin tur har dödsstraff på homosexualitet.. 
    "svenskarna föder för få barn, därav invandringen" . Ja tacka fan för det när det 'ligger i tiden' att vara gay.

Och majoriteten är ju sossar på denna sidan såg jag på någon omröstning här. 
    Dessutom va 50% överviktiga enligt en annan undersökning också.. samband? Kanske..

Detta var iaf mitt första inlägg här på FL, välkomnar mig själv in i spelet;
    Tack! 

• RianMusik
    aftonslynan skrev 2012-04-06 19:31:39 följande:
    Den politiska korrektheten i såna här trådar får mig att må illa..
    Sossarnas ständiga dilemma. Älska främmande kulturer, som i sin tur har dödsstraff på homosexualitet.. 
    "svenskarna föder för få barn, därav invandringen" . Ja tacka fan för det när det 'ligger i tiden' att vara gay.

Och majoriteten är ju sossar på denna sidan såg jag på någon omröstning här. 
    Dessutom va 50% överviktiga enligt en annan undersökning också.. samband? Kanske..

Detta var iaf mitt första inlägg här på FL, välkomnar mig själv in i spelet;
    Tack! 
    haha ditt inlägg värmde mitt hjärta :D
  • Pussesnuttan

Ts, kan du förklara vad du menar med
    "ganska gay"?
    Eller är det för svårt....?

Svar på tråden Nils Karlsson Pyssling är gay !