• RianMusik

Nils Karlsson Pyssling är gay !

Vet ej om ni har sätt Nils Karlsson pyssling men om man har gjort det så ser man att i många scener i filmen är ganska gay !

Inte bra att se för barn !

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-06 15:36
    PS : Skall stå sett !
  • Svar på tråden Nils Karlsson Pyssling är gay !
  • FMGA
    Velouria skrev 2012-04-07 14:34:36 följande:
    Nej, han har inte rätt med det han säger. Frågor på det?
    Jag är nog mest bekymrad över att vuxna människor sitter och hetsar upp sig över nakna barn i filmer som Ronja Rövardotter, Madicken eller Nils Karlsson Pyssling.

Pedofilvarning på vuxna som sexualiserar småungar. 

Och snart är det sommar - och då struttar de iväg till badstränderna för att få glo på nakna ungar. Äckligt! 
  • Velouria
    FMGA skrev 2012-04-07 15:03:11 följande:
    Jag är nog mest bekymrad över att vuxna människor sitter och hetsar upp sig över nakna barn i filmer som Ronja Rövardotter, Madicken eller Nils Karlsson Pyssling.

Pedofilvarning på vuxna som sexualiserar småungar. 

Och snart är det sommar - och då struttar de iväg till badstränderna för att få glo på nakna ungar. Äckligt! 
    Ja, i och för sig...
  • FMGA
    Velouria skrev 2012-04-07 15:12:55 följande:
    Ja, i och för sig...
    Inte bara i och för sig tycker jag. Hur är man funtad om man som vuxen överför sin egen sexualitet eller sexuella värderingar på några barn som badar nakna?
  • RianMusik
    Velouria skrev 2012-04-07 14:34:36 följande:
    Nej, han har inte rätt med det han säger. Frågor på det?
    Jo då, han har rätt med det han säger för sossar brukar va så tabu med att andra tycker och tänker olika än dom ! Det gäller alla röda partier och rödingar ! Samt så är media också vänster vriden så där har han också rätt ! Fascister är dom alla !
  • Velouria
    RianMusik skrev 2012-04-07 18:49:19 följande:
    Jo då, han har rätt med det han säger för sossar brukar va så tabu med att andra tycker och tänker olika än dom ! Det gäller alla röda partier och rödingar ! Samt så är media också vänster vriden så där har han också rätt ! Fascister är dom alla !
    Jaså? Jag tycker att det är bajsbrunisar som SD som brukar tycka så. Men men, du tycker som du gör och det får du göra. Vi bor ju i Sverige
  • RianMusik
    Velouria skrev 2012-04-07 22:23:14 följande:
    Jaså? Jag tycker att det är bajsbrunisar som SD som brukar tycka så. Men men, du tycker som du gör och det får du göra. Vi bor ju i Sverige
    Är det så ? vad jag har fått uppleva så är det SD som man kan bemötta bäst mer eller mindre när det gäller sak frågor utan att få en massa skit kastat på sig skillnad från vänster nissarna som blir så hetsiga bara för att dom inte kan förstå hur någon kan tycka si och så ! Men som du säger, detta är ett fritt land och man får tycka vad man vill , iallafall vad det står i lagen ,men det märks inte !
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    RianMusik skrev 2012-04-07 23:22:16 följande:
    Är det så ? vad jag har fått uppleva så är det SD som man kan bemötta bäst mer eller mindre när det gäller sak frågor utan att få en massa skit kastat på sig skillnad från vänster nissarna som blir så hetsiga bara för att dom inte kan förstå hur någon kan tycka si och så ! Men som du säger, detta är ett fritt land och man får tycka vad man vill , iallafall vad det står i lagen ,men det märks inte !
    Vad är det du "inte får säga"?
  • RianMusik
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-04-07 23:27:47 följande:
    Vad är det du "inte får säga"?
    Detta är ingen sån tråd där vi skall diskutera politik men ta tex, Invandrar frågor m.m !
  • RianMusik
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-04-07 23:44:00 följande:
    Det går alldeles utmärkt att diskutera det.
    Konstig ! För varje gång jag eller mina vänner har diskuterat dessa frågor så har det blivit kalabalik från vänsterns håll . Har till och med fått ta emot hot och våld !
Svar på tråden Nils Karlsson Pyssling är gay !