• RianMusik

Nils Karlsson Pyssling är gay !

Vet ej om ni har sätt Nils Karlsson pyssling men om man har gjort det så ser man att i många scener i filmen är ganska gay !

Inte bra att se för barn !

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-06 15:36
    PS : Skall stå sett !
  • Svar på tråden Nils Karlsson Pyssling är gay !
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    RianMusik skrev 2012-04-08 10:56:54 följande:
    Att bli kallad för rasist kan klassas som kränkande och har då i sin tur med yttrandefrihetslagen att göra !
    Nej, det har det inte alls.

Det skulle kunna vara en fråga för lagen om förtal, men vad andra kallar dig har precis ingenting med yttrandefrihetsgrundlagen att göra. I alla fall inte åt det hållet, ibland kan den ge ett visst skydd åt den som kallar dig något.

Jag föreslår att du slår upp en lagbok och läser yttrandefrihetsgrundlagen så får du svart på vitt att det inte har med frågan att göra.
  • RianMusik
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-04-08 11:04:30 följande:
    Nej, det har det inte alls.

Det skulle kunna vara en fråga för lagen om förtal, men vad andra kallar dig har precis ingenting med yttrandefrihetsgrundlagen att göra. I alla fall inte åt det hållet, ibland kan den ge ett visst skydd åt den som kallar dig något.

Jag föreslår att du slår upp en lagbok och läser yttrandefrihetsgrundlagen så får du svart på vitt att det inte har med frågan att göra.
    Jo men förtal som du säger är inte lagligt så att kalla någon för rasist utan att den personen i frågan har sagt något rasistiskt är förtal !
  • RianMusik
    amandaanderssoon skrev 2012-04-08 10:58:30 följande:
    HAHAHA ja och sambon håller helt med! 
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    RianMusik skrev 2012-04-08 12:25:53 följande:
    Jo men förtal som du säger är inte lagligt så att kalla någon för rasist utan att den personen i frågan har sagt något rasistiskt är förtal !

Och det har fortfarande inget med din lagstadgade rätt att säga vad du vill att göra, vilket du tog upp.

Yttrandefrihetsgrundlagen har helt enkelt inte med saken att göra.
  • M C
    RianMusik skrev 2012-04-08 10:56:54 följande:
    Att bli kallad för rasist kan klassas som kränkande och har då i sin tur med yttrandefrihetslagen att göra !

Nej.

Ska du skrika jävla idiot till mig med nu och ännu en gång bevisa din storhet?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • RianMusik
    M C skrev 2012-04-08 13:33:27 följande:
    Nej.

Ska du skrika jävla idiot till mig med nu och ännu en gång bevisa din storhet?
    Vad för mupp är du ?
  • NKmamma
    RianMusik skrev 2012-04-06 17:51:35 följande:
    Alltså orsaken varför jag inte tänker svara på din fråga är bara för jag vet att du och jag inte tycker likadant som bara kommer göra att detta ämne skulle bara fortsätta utan något stop. Jag skulle kunna svara men då skulle du fråga en ny fråga om mitt svar osv.  Detta är ett känsligt ämne som man har mycket att säga om och sånt tar man inte över nätet utan öga mot öga med den man vill diskutera detta med !
  • NKmamma

Skickade för snabbt.
    TS du skrev det som jag citerade ovan. Varför ville du inte svara på frågan om det bara var så "enkelt" att du bara tycker så?

• Velouria
    RianMusik skrev 2012-04-07 23:22:16 följande:
    Är det så ? vad jag har fått uppleva så är det SD som man kan bemötta bäst mer eller mindre när det gäller sak frågor utan att få en massa skit kastat på sig skillnad från vänster nissarna som blir så hetsiga bara för att dom inte kan förstå hur någon kan tycka si och så ! Men som du säger, detta är ett fritt land och man får tycka vad man vill , iallafall vad det står i lagen ,men det märks inte !
    Jo, det märks. SD får ju hålla torgmöten och allmänt fara med lite halvfarliga osanningar utan att nån bryr sig nämnvärt (utom när det gäller att de verkligen utövar hets mot folkgrupp). Även nazzar som ND får manipulera folk offentligt. Numera är det ju det vänstern som är det svarta fåret. Så det så. 
Svar på tråden Nils Karlsson Pyssling är gay !