• RianMusik

Nils Karlsson Pyssling är gay !

Vet ej om ni har sätt Nils Karlsson pyssling men om man har gjort det så ser man att i många scener i filmen är ganska gay !

Inte bra att se för barn !

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-06 15:36
    PS : Skall stå sett !
  • Svar på tråden Nils Karlsson Pyssling är gay !
  • NKmamma

...Och när du ts ändå håller på så tala om för oss varför du inte gillar homosexuella. Stå för dina åsikter, eller är det det du inte kan?

• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    RianMusik skrev 2012-04-07 23:47:29 följande:
    Konstig ! För varje gång jag eller mina vänner har diskuterat dessa frågor så har det blivit kalabalik från vänsterns håll . Har till och med fått ta emot hot och våld !
    Du blandar ihop den lagstadgade yttrandefrihetsrätten med den påstådda rätten att inte bli kritiserad.

Hot och våld är däremot aldrig ok men det har inte med den lagen att göra.
  • RianMusik
    nenapena skrev 2012-04-08 00:53:08 följande:
    Vad trevligt att du både är homofob och rasist.  Grattis för fan!
    Vart nånstans är jag rasist din jävla idiot ?
  • aftonslynan

Verkar vara uteslutande blekfeta låginkomsttagare på detta forum..

Härligt när folk går och hoppas på att deras barn blir homosexuella, fin tanke.
    "du är ju dum i huvudet du röstar säkert på sd din nolla".
    - Nä, jag röstar inte på sd. Eftersöker ett riktigt högerparti bara, inge sosseliknande halvmesyrer som alla blitt.

I övrigt så får ni ha en glad påsk. 

• RianMusik
    NKmamma skrev 2012-04-07 23:48:27 följande:

...Och när du ts ändå håller på så tala om för oss varför du inte gillar homosexuella. Stå för dina åsikter, eller är det det du inte kan?

Det är precis vad jag gör att jag står för mina åsikter ! Det finns en skillnad mellan att inte gilla homosexuella eller endast ha lite svårt med vissa saker ! Jag accepterar att det finns homosexuella i samhället för det är en sexuell läggning som ingen kan styra om man blir det eller ej men jag kanske inte är något big fan av det och orsaken är den enkla förklaringen att det bara har blivit så ! Varför tycker jag om blått och rött ? varför ogillar jag orange ?   vet ej men jag gör det bara !  Man behöver inte alltid ha en orsak varför man gillar eller ogillar något för det är ibland så att det är en del av sin egna natur som gör att det är så!
  • RianMusik
    aftonslynan skrev 2012-04-08 07:34:57 följande:
    Verkar vara uteslutande blekfeta låginkomsttagare på detta forum..

Härligt när folk går och hoppas på att deras barn blir homosexuella, fin tanke.
    "du är ju dum i huvudet du röstar säkert på sd din nolla".
    - Nä, jag röstar inte på sd. Eftersöker ett riktigt högerparti bara, inge sosseliknande halvmesyrer som alla blitt.

I övrigt så får ni ha en glad påsk. 
    haha du säger dom rätta sakerna :) Folk tror att dom har allt skrivet på ett papper om hur allt skall va men saken är den att de lever bland molnen i en värld som där dom hoppas skulle kunna bli något jävla utopia där alla människor lever sida vid sida men kärlek och respekt men vad de inte förstår är att det går emot människans natur att kunna va likasinnade och leva i fred ! Människan har ogillat varandra i 1000 tals år och kommer att fortsätta att göra det i 1000 tals år till !

• RianMusik
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-04-07 23:51:00 följande:
    Du blandar ihop den lagstadgade yttrandefrihetsrätten med den påstådda rätten att inte bli kritiserad.

Hot och våld är däremot aldrig ok men det har inte med den lagen att göra.
    kritik tar jag gärna emot men man får ju räkna med att jag kritiserar tillbaks. Men det finns dom som bara vill ha rätt och kan inte acceptera att andra tycker olika, och nej, det är inte SD.are jag pratar om eller nationella utan vänster människor som jag stöt på under åren som har svårt med att man tycker annorlunda än dem. Nu säger jag inte att alla vänster vridna människor är så men det finns en del som är funtade så. Ta tex nu när jag skrev att jag brukar ta upp invandrar frågor med vänstern, blev direkt kallad för rasist av en nolla här på FL utan att ha sagt något rasistiskt överhuvudtaget !
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    RianMusik skrev 2012-04-08 07:58:00 följande:
    kritik tar jag gärna emot men man får ju räkna med att jag kritiserar tillbaks. Men det finns dom som bara vill ha rätt och kan inte acceptera att andra tycker olika, och nej, det är inte SD.are jag pratar om eller nationella utan vänster människor som jag stöt på under åren som har svårt med att man tycker annorlunda än dem. Nu säger jag inte att alla vänster vridna människor är så men det finns en del som är funtade så. Ta tex nu när jag skrev att jag brukar ta upp invandrar frågor med vänstern, blev direkt kallad för rasist av en nolla här på FL utan att ha sagt något rasistiskt överhuvudtaget !
    Och inget av det du tar upp har med yttrandefrihetsgrundlagen att göra.
  • RianMusik
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-04-08 10:28:09 följande:
    Och inget av det du tar upp har med yttrandefrihetsgrundlagen att göra.
    Att bli kallad för rasist kan klassas som kränkande och har då i sin tur med yttrandefrihetslagen att göra !
Svar på tråden Nils Karlsson Pyssling är gay !